@Pietjelol, welke site kijk je?
( ben nieuw op dit forum, ik probeer zoveel bij te lezen. Ik ben ivm paarden veel afhankelijke van het weer zodoende ben ik via via op jullie site gekomen)
Ja veel ongeduldige mensen hier!
Zal ook wel te maken hebben dat diverse media en instituten hebben geroepen dat het tijdens de spits noodweer zou worden.
Het komt echt wel hoor
Wind is hier (Eindhoven Centrum) inmiddels wel wat aan het aansterken, ven een briesje af en toe naar een bijna constant windje. Nog een graad of 34 buiten. (binnen 30.5, niet te harden dus!)
Weinig tot geen zware bewolking, wat kleine witte wolkjes en een dunne sluier op andere plekken..
Ik ben heel benieuwd naar de buien, camera's al in de aanslag liggen | Gewijzigd: 28 juni 2011, 17:37 uur, door Aiwendil
hier NOGMAALS een uitleg van wat er gaat gebeuren
Vanuit het westen komt een koufront die er dus voor gaat zorgen dat de bovenlucht in nederland FLINK afkoelt, en omdat het zo afkoelt krijgt de warme VOCHTIGE lucht de kans om op te stijgen en uiteindelijk dus ontwikkelen in een paar flinke onweers complexen
en dat is het niet alleen we hebben tevens ook temaken met een lage druk gebiedje net voor het koude front die TEVENS NOG MEER DE KANS GEVEN om zware onweers buien te laten ontstaan
omdat we in een zeer vochtige lucht zitten garandeer ik het jullie (de mensen die denken dat het met een sisser afloopt) dat er heel wat spectakel opkomst is zoals de kaarten er nu bjliggen
mocht je meer willen weten RAAD IK JE DUS AAN deze topic eens goed door te LEZEN
groetjes marco. | Gewijzigd: 28 juni 2011, 17:41 uur, door NitroGenetics
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
Wegens overlast. And there we go.......!!!!!!!
Dat is dan ook wel een reden waarvoor ik wel wakker wil blijven. Zolang de schade maar beperkt blijft. Ik denk dat veel van de pessimisten over enkele uren verrast worden maar noodweer.