Die 3 uur vooruit functie berekend geen nieuwe ontwikkelingen, maar enkel waar de huidige buitjes naar toe trekken.
Beetje geduld, het komt nog wel.
Cape waarden doen het voor Stavoren niet? Maar het koufront moet nu de trigger geven.
Nog 1 uurtje wachten, dan is mijn man weer thuis.
Het was trouwens onder de bewolking wel verschrikkelijk benauwd zeg. Pffft.
En die zon prikt echt, de kinderen zijn de hele dag binnen geweest. Is gewoon geen doen.
Maar ben er bang voor dat het met een sisser afloopt.. En er naar dat langverwachte onweer gefloten kan worden..
Maar ben er bang voor dat het met een sisser afloopt.. En er naar dat langverwachte onweer gefloten kan worden..
Dat koudefront komt er. De hitte is er. Just wait and see.
en zoiezo de 3 uurs verwachting vooruit moet je nooit naar kijken
Dat het voor jou allemaal logisch klinkt wilt niet zeggen dat dat voor mij ook is he
Maar bedankt voor je vriendelijke tekst en uitleg
Wees nou even geduldig, de dag is nog niet om en er zijn al diverse klaagzangen te horen.
Ik heb ook niet zo heel veel verstand van onweer, capes, lifteds enzovoorts, maar ik weet wel dat wanneer zo'n verwachting gedaan is, we dan gewoon rustig moeten afwachten. Onweersbuien zijn net als sneeuw(buien) zeer lastig te voorspellen omdat ze zomaar ontstaan en verdwijnen. Wanneer men hier vannacht om 4 uur nog steeds een mooi heldere lucht heeft, heb je recht om er wat van te zeggen. Maar nu is het gewoon afwachten, nowcasten, en vooral gokken, dat is het mooie én lastige van onweersbuien.
hehe dan zijn jou vermoedens berhoorlijk verkeerd
Ik zou zeggen: pak de buienradar erbij en zie hoe alles aan het ontploffen is boven Noord-Frankrijk en Belgie.