Of is dat wat nu boven frankrijk ligt het? Dat is nog niet echt veel volgens mij?? Leek spreekt, haha!
De temp gaan hier in rap tempo omhoog!
Als je goed kijkt, ontstaan er steeds nieuwe buienlijntjes/ complexen voor het front uit, het front schuift heel langzaam richting NL, en dus schuiven de lijntjes als het ware mee, maar ze moeten nog ontstaan. wat er nu is in Frankrijk komt hier niet in NL
Of is dat wat nu boven frankrijk ligt het? Dat is nog niet echt veel volgens mij?? Leek spreekt, haha!
De temp gaan hier in rap tempo omhoog!
als je op deze site kijkt,dan zie je op de radar achter elkaar onweersbuien ontstaan.
een hele lijn van noord-engeland naar zuid-frankrijk.
tegelijkertijd schuift die hele zone naar noord-west,terwijl er in die strook maar onweersbuien blijven ontstaan!!
dus dat word me een spektakel van jewelste!!
een hele lijn van noord-engeland naar zuid-frankrijk.
tegelijkertijd schuift die hele zone naar noord-west,terwijl er in die strook maar onweersbuien blijven ontstaan!!
dus dat word me een spektakel van jewelste!!
welke site???
Onweer Onweersbuien met kans op hagel en zware windstoten van rond 80 km/u. Geldig: dinsdag 28 juni 2011 vanaf ca 14 uur gedurende ca 9 uur
Denk dat het voor sommige dan pas gaat beginnen.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Onweer Onweersbuien met kans op hagel en zware windstoten van rond 80 km/u. Geldig: dinsdag 28 juni 2011 vanaf ca 14 uur gedurende ca 9 uur
Kijk nu nog eens op knmi...
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
sorry,deze:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=satradar
Provincie Utrecht Uitgifte: 28/06/2011 15:43 uur LT
Type weerfenomeen Type waarschuwing Tijd van optreden
Onweer Onweer met kans op hagel en zware windstoten van rond 80 km/u. Geldig: dinsdag 28 juni 2011 vanaf ca 21 uur gedurende ca 10 uur
Het is net de regering, vooruitschuiven maar die problemen.
http://www.weatherlink.com/user/jpp/index....y&headers=1
in centraal frankrijk breekt het nu ook los. Let op vanaf nu schieten ze als paddestoelen uit de grond( in de lucht) | Gewijzigd: 28 juni 2011, 15:59 uur, door JPP
VET!
Tact 31,8
Dauwpunt 21.3
TT 51,0
K Index 36.8
Boyden 99,9
Lifted 8,85
CAPE 3352.7
Lifted -8,85 hoop ik, anders is het niet zo best he....
gr
Maarten
De Bilt