ben benieuwd waneer het vandaag los gaat. het kan bijna niet anders dan dat we toch flink wat krijgen zo ontzettend heet is het.
ik hoop alleen dat het na 4 uur is zodat ik rustig de kinderen thuis krijg.
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
ik weet niet waar je vandaan komt maar ik duik de polder in bij nijkerk
hier in het zuid-oosten is het bij mij al 35 graden in de schaduw en gaat er niets gebeuren, waarom waarom..
hier in het zuid-oosten is het bij mij al 35 graden in de schaduw en gaat er niets gebeuren, waarom waarom..
bij jullie ook naar mijn gedacht
Afwachten! Je kan nu nog niets zeggen, lees de regels eens door voor je een opmerking plaatst!!
Dadelijk moet het topic weer worden schoongeveegd!
er lijkt iets te ontstaan tussen Engeland en frankrijk, boven het kanaal?
Wij krijgen heus wel onweer hoor. Maar het wordt nachtwerk en waarschijnlijk minder extreem
maar als er voor vanavond zo.n slecht weer voorspeld wordt, waarom zie ik dat dan nog niet
op de Europese radarbeelden?.. (bv boven frankrijk)Kan dat ineens ontstaan?
ja idd gisteren ook binnen een half uur een explosie in frankrijk, dus kan hier vanavond ook zomaar gebeuren ..
Het gaat nu anders al aardig los daar tussen Amsterdam en Almere. Lijkt me toch niet heel ver van NH.
Hier in mijn tuin in kouderkerke (walcheren/zeeland) is het toch 33 graden in de schaduw!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
ben niet echt angstig, maar met die dikke harde knallen knijp ik hem soms toch wel hoor
dus we zien wel
heb jij wel goed zicht naar het westen?? je zit toch in die flat achter het bejaardenhuis .....
De buien worden heftiger als die van vanochtend wat in houd dat de bliksem nog feller word
vond het vanochtend al heel fel, aangezien de kleuren roodachtig oranje waren en veel ontladingen
In Frankrijk heeft men nu last van noodweer wat langzaam onze kant op komt, of de cellen zullen groeien, dat weet ik niet maar ze blijven wel hangen. iemand al rolwolken gesignaleerd? | Gewijzigd: 28 juni 2011, 14:12 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Ik zie hem niet?
Hier is het ontzettend benauwd. Ik moet nog boodschappen doen en dat ben ik al de hele dag aan het uitstellen. Stom stom stom, want het wordt alleen maar warmer.