Wat ik wel zie is flink onweer boven de UK, en bijv. estofex heeft dit niet aangegeven.
Spannend.
hier nog een stukje. (knmi)
In grote lijnen is de Uitvoer consistent. Maar welk model je ook
bekijkt, geen één heeft de thermische lagedrukgebieden goed te pakken.
Het credo is dan ook now casting. De meeste activiteit zit
waarschijnlijk voor het koufront, terwijl HiRLAM het voornamelijk op het
koufront berekend.
Bij het Elisabethziekenhuis zijn 5 druppels /m2 gevallen gedurende 2 minuten.
Dus zowat heel Tilburg wordt gecovered, centrum,west,reeshof,zuid. Missen we alleen nog iemand in Noord.
Maar het westen ook..
Nou ben ik wat in de war.. wat zou nou DE ideale plek zijn om heen te gaan en vanaf daar met de buien mee te rijden
ik weet het ook niet ik denk het westen maar hoop het oosten (zuidoosten haha)
maak jij nog fotos vannacht??
Ik durf denk ik niet ben nogal panisch.
Wij krijgen het vanavond/vannacht denk ik wat denk jij??
Maar het westen ook..
Nou ben ik wat in de war.. wat zou nou DE ideale plek zijn om heen te gaan en vanaf daar met de buien mee te rijden
Westen en midden grootste kans.
En ik heb alles dicht, niet te harde buiten.
Hahaha dan wonen we in dezelfde flat, lijkt me zo!
Er is er maar 1 met rode balkons toch?
Hier ook alle ramen dicht, wat een hitte!
Als ik internet moet geloven is het hier nu 26 graden dus mag nog wel een stuk omhoog vind ik.
Heb totaal geen verstand van de termen die hier gebruikt worden maar ik hoop zo dat het vreselijk los gaat straks.
Hoe gekker hoe beter..
Ben erg benieuwd naar later vandaag
Trouwens vanochtend een paar aardige klappen gehad en veel mooie bliksem !!
en is het licht bewolkt met wat hoge wolkensluiers bij meer dan 31°C en luchtvochtigheid 55%!
je voelt echt dat hier onweer van moet komen! hopelijk wordt dit 'het onweer van het jaar" ! de indicaties zijn er althans vrij goed voor
Maar het westen ook..
Man heb je nou nog niet besloten, lol! Ik dacht die zit al lang en breed aan de chase. Ik zou naar het midden gaan. Grote kans daar en tevens ben je dan gemiddeld genomen het snelst in 1 van de andere uithoeken van 't land. Succes in ieder geval!