hmmz, de perfecte dag to face your fear!
Dat weet ik maar het gaat nooit van Noordwest NL naar noordoosten, zou betekenen dat het recht oversteekt van west naar oost. zou dus een 45gradne draai betekenen en dat heb ik nog nooit geziet.
er wordt vast van zuidwest naar noord oost bedoeld, zoals in 9 van de 10 gevallen....
maar goed, we gaan verder met zinnige discussies
hier op het werk idem,.. hahahah
En nu schijnt het zonnetje weer en zijn de wolken zo goed als weg.
Hopelijk blijft het hier droog tot een uur of 6. Dan heb ik alle tijd om van het schouwspel te genieten.
He wat leuk, nog een Tilburger!
Ik heb hier in West (bij 2Steden Ziekenhuis) idd niks gemerkt van de bui.
tuurlik komt natuurlijk weer overal op t mieuws woow hevig noodweer was onverwacht! wat helemaal niet zo is!
Dit zal denk ik vanaf eind middag en begin avond zijn.
Hopelijk in het westen bij ons ook veel onweer en mooie foto's maken
We hebben toch maar één Zwolle?
Maarre, motiveer je tekst een beetje .....ben nieuwsgierig
Muziek is van eigen hand.. enjoy!
Mooi maar waarom muziek eronder, laat de donder het werk doen was mooier geweest vind ik
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik heb hier in West (bij 2Steden Ziekenhuis) idd niks gemerkt van de bui.
He daar woon ik ook, tegen over het 2steden.
Op naar de volgende buien dan maar.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Maar neem ze het eens kwalijk? Er wordt noodweer verwacht, komt een buitje overtrekken...---> is dat alles?
maar de waarschuwing blijft, als de media dat nu maar oppikt....anders gaan er nog nare dingen gebeuren!
trouwens dat dunne lijntje over Brabant was niet verwacht... | Gewijzigd: 28 juni 2011, 13:01 uur, door JPP
moeten...
Ik heb geloof ik nog maar 1 keer meegemaakt dat de knmi dat heeft gedaan en dat was op 3 juli 2009 als ik me niet vergis. Dat was TIJDENS het noodweer. Ik denk dat ze wachten tot het laatste moment?
Als ze goed gelezen hebben dan hadden ze het kunnen weten dat het pas in de namiddag ging gebeuren