http://meteo-info.nl/index.php?option=com_...&Itemid=604
Heb geen mast op mijn motorboot
Maar gezien dat er gezegd word dat de buien in no-time kunnen onstaan zie ik maar af van mijn plan
Toegang verboden!
U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 403
lol
Maar gezien dat er gezegd word dat de buien in no-time kunnen onstaan zie ik maar af van mijn plan
ERG goed plan !!!
In de vore zijn enkele kleinschalige ‘thermische’ storingen actief. Eén zo’n storing houdt zich op boven Noordwest-Frankrijk en trekt later vandaag over het noordwesten van Nederland naar het noordoosten.
Onder invloed van deze storing neemt later vanmiddag en vanavond (NA nieuwe opklaringen!!) de kans op (zware) onweersbuien toe. Daarbij kunnen in betrekkelijk korte tijd grote hoeveelheden regen vallen (tot meer dan 50 mm) met als gevolg wateroverlast. Verder mogelijk meer dan 100 of 200 ontladingen per 5 minuten. Lokaal zijn ook hagel en windstoten mogelijk.
Het buiencomplex dat vanochtend boven Zeeland en Zuid-Holland actief is/was (samenhangend met een trog), trekt de komende uren in betekenis afnemend naar het noorden weg. | Gewijzigd: 28 juni 2011, 12:39 uur, door richard
enthousiasme denk ik,..maar wel irri
Nu de middag afwachten! Ik ga in ieder geval lekker thuiswerken, de NS zal, ondanks aangepaste dienstregeling, wel chaos worden mocht het noodweer worden.
40 meter afstand?
Klopt inductie maakt meer kapot dan je lief is
Heeft me vorig jaar heel wat aparatuur gekost.