Ontstaan is dan al helemaal een zeldzaamheid, tenzij het natuurlijk om een MCS gaat...
Zoals het nu lijkt zal een groot deel van het land al te maken gaan krijgen met dit mooie MCS...
Volgens mijn laatste berekening zal dit rond 7:00 straks Nederland in trekken....
Wie heeft er zo'n inschatting gemaakt??
Jammer voor de mensen die me ongelijk gaven, die 7:00 staat
Het is trouwens niet om m'n gelijk te halen of te horen dat ik de beste ben..
Wil hier alleen maar mee aantonen dat je aan de hand van meteox toch best een goede inschatting kunt maken
Vandaag eindelijk de grote dag...
Veel succes onweersfanaten, en geniet vooral vandaag
btw, wat ik net op tv hoorde regering wil knmi opheffen mdat ze tepartijdig zijn? iemand meer info daarover?
heeft te maken met co2 e.d, vvd vindt knmi teveel meelopers hebben
Het is hier al zo warm, ben wakker geworden toen de zon op kwam. Niet van de zon, wel van de warmte. Dat beloofd vandaag.
Waar zie je dat oranje?
Complex boven Belgie/ZW-Nederland heeft nu al toppen tot 14KM!!!
Dat is naar mijn weten vrij uitzonderlijk
Uitzonderlijk goed nieuws
Nu word er wel gesproken over dat er overdag meer energy is voor onweer maar dat neemt niet weg dat er geen zwarebuien kunnen ontstaan. ik vergeet nooit weer dat we s,morgens tussen 05:00 en 06:00 meende in 2000 noodweer hadden ontladingen waar bijna geen seconde tussen zat. en liet 52 mm water achter. dit alles duurde ruim een uur.
Dus hou ik de opties voor zwaarweer altijd open.Want onstabiel word het hier ook daarom vooraf ontwikkelde buien kunnen ook het nodige schade gaan opleveren.
Nu reeds 22gr en niet echt strakblauw zoals gisteren. das al een voorbode van onstabiele luchtsoort.Maar goed morgen kunnen we pas een belans gaan opmaken. van Extreem noodweer of softie onweders uit deze twee komen ongetwijvelt vele reacties.
Jammer voor de mensen die me ongelijk gaven, die 7:00 staat
Het is trouwens niet om m'n gelijk te halen of te horen dat ik de beste ben..
Wil hier alleen maar mee aantonen dat je aan de hand van meteox toch best een goede inschatting kunt maken
Vandaag eindelijk de grote dag...
Veel succes onweersfanaten, en geniet vooral vandaag
Ik weet niet waar het over gaat, maar fijn dat je toch je gelijk hebt kunnen halen knul
kunnen jullie de volgende keer ergens anders discuseren over wie er gelijk krijgt?
Zonnetje is pas net gaan branden dus warmt de boel als een snelkookpan op...
Temperatuur is nu al 23graden en voorlopig flink stijgende om rond 11:00 al een waarde rond de 28 graden te bereiken..
I rest my case
kunnen jullie de volgende keer ergens anders discuseren over wie er gelijk krijgt?
Uuh nee, daar mag best een beetje ruimte in dit topic voor gereserveerd worden..
Speculeren is alleen maar goed, leer je ook van, zolang het maar binnen de kaders van de forumregels blijft