Wel mooi hoe ze tegen elkaar in gaan
Volgens mij betekend dit alleen maar positiviteit qua onweer
TaL
even een vraag ik woon in Noord-Holland Heerhugowaard en keek net op buienradar maar is het mogelijk dat de bui hier al is voor 11 uur?? ik moet namelijk zo werken tot 11 uur en ik ben echt heel erg bang voor onweer. zeker voor wat er op ons afkomt
Ik ben echt een leek, maar wat ik hier wel geleerd heb is dat je nooit van die buienradar uit moet gaan.
Mijn ervaring is: Realtime, okee, uurtje vooruit: Wordt al moeilijk, laat staan voor 5 uur.
Buienradar berekent alleen de trekrichting van de buien op dat moment, maar niet de ontwikkelingen van buien.
Edit: nieuwe run weer iets beter voor de kust | Gewijzigd: 28 juni 2011, 06:40 uur, door smarkie
wat er daarvoor komt is om ons lekker te maken
Ja? Donder is nu al hevig Dan wil ik de 'echte' buien wel eens zien
TaL
TaL
Laatste bericht van Tal is 40 minuten geleden ..... grapje natuurlijk, maar onze zuiderburen moeten nu wel wat te vertellen hebben lijkt me. Zit aardig wat onweer daar. Hoe zal dat vanavond zijn? Iedereen zijn computer uit en verstoken van het laatste O-O nieuws?
btw, wat ik net op tv hoorde regering wil knmi opheffen mdat ze tepartijdig zijn? iemand meer info daarover? | Gewijzigd: 28 juni 2011, 07:33 uur, door wappy