Ik zei richting Callantsoog
In de polder heb je ook een mooi uitzicht
http://foudre.chasseurs-orages.com/viewtopic.php?t=5132 | Gewijzigd: 28 juni 2011, 01:37 uur, door erik1979
Hoeft niet maar kan,wvandaar de waarschuwing.
En kleine cellen kennen altijd ontstaan.
Idd! Ik blijf erbij dat deze MCS ons niet gaat raken, wellicht een schampschot, maar meer ook niet.
Het echte werk kunnen wij vanmiddag verwachten
Hoeft niet maar kan,wvandaar de waarschuwing.
En kleine cellen kennen altijd ontstaan.
Uhu, snap dat "zou kunnen" de bepalende factor is, je weet het nooit helemaal zeker...
Maar dat houdt gelukkig ook in dat diezelfde schampschot alsnog een voltreffer kan worden voor West Nederland,
die kans is weliswaar iets minder, maar zoiets kun je nooit uitsluiten dus is iedere kans een niet te missen
Ja, daar zat ik vanavond ook op te letten, mooie wolkenformatie en stijgende lucht
http://foudre.chasseurs-orages.com/viewtopic.php?t=5132
Wow dat ziet er wel likkebaardend lekker uit zeg!
Het echte werk kunnen wij vanmiddag verwachten
Hehehe ik krijg bijna de neiging om een Brits wedkantoor te gaan zoeken en in te gaan zetten...
Zal me ook niks verbazen dat die Britten voor vandaag soortgelijke weddenschappen hebben staan...
MCS voltreffer Engeland is 1:3 uitbetaling, Noordzee is 1:2 en West Nederland 1:10...
Zal me ook niks verbazen dat die Britten voor vandaag soortgelijke weddenschappen hebben staan...
MCS voltreffer Engeland is 1:3 uitbetaling, Noordzee is 1:2 en West Nederland 1:10...
Hahaha
Edit: Ik ga wat slaap pakken.. Trusten | Gewijzigd: 28 juni 2011, 01:42 uur, door Rayo
Bac00 lekkere doemdenkert... Komt wel goed aan deze kant! Hoop dat het bij jullie ook nog wat wordt!
Ik heb er in ieder geval zin in!
Slaapze Rayo en veel plezier morgen (heb ik het ook)
| Gewijzigd: 28 juni 2011, 01:44 uur, door ronny
Uhu, vanmiddag al beetje voorbodes kunnen zien.... Hele aparte sigaarvormige Cirus...
Uitzonderlijk breed uitgewaaid, zonder dat daarbij de dichtheid veranderde (normaal is het hoe meer uitwaai des te schraler en doorzichtiger, maar nu dus helemaal niet)
Nederland heeft een traditie hoog te houden met noodweer (elk jaar minstens 1x)
Tot nu toe is dat aardig gelukt, 17 juli 2007, 26 juli 2008, 25 mei 2009, 12 juli 2010... 28juni 2011??
Moet er ook nog even bij melden dat ik op al die data shelfclouds, rolwolk, arcus heb waargenomen
Stel en daar gaan we vanuit, dat er morgen zwaar of zelfs zeer zwaar weer in het westen is, is er dan ook een mogelijkheid om de bewoners van een stad of dorp te waarschuwen via een luchtalarm?? Ik weet dat het luchtalarm afgaat als er een zeer grote brand met gevaarlijke stoffen aanwezig is, maar de (stormen) worden steeds groter, dus net als in Tornado Alley gooi die luchtalarm er maar uit!!
Stel en daar gaan we vanuit, dat er morgen zwaar of zelfs zeer zwaar weer in het westen is, is er dan ook een mogelijkheid om de bewoners van een stad of dorp te waarschuwen via een luchtalarm?? Ik weet dat het luchtalarm afgaat als er een zeer grote brand met gevaarlijke stoffen aanwezig is, maar de (stormen) worden steeds groter, dus net als in Tornado Alley gooi die luchtalarm er maar uit!!
Haha Martin, weet je wat nu de pest is voor Gronau... Hoe vaker dat alarm vals afgaat, des te minder geloofwaardigheid voor degeen die ermee worden geconfronteerd... Dan krijg je situatie als volgt: ""Schat, gaat nu dat luchtalarm alweer af??" "Huh alweer? Schiet ook niet op die vervelende storingen steeds" ..... terwijl dat op dat moment wel het echte luchtalarm had moeten zijn... Dan ben je mooi klaar
Luchtalarm zal niet zo snel afgaan... Denk eerder dat KNMI dan met weeralarm en gedetaileerd info komt | Gewijzigd: 28 juni 2011, 01:56 uur, door Bac00
Het is nog steeds code geel, dus lucht alarm lijkt me overbodig. Er komt zo te zien al wat aan richting zeeland
Zijn de moderators niet duidelijk genoeg geweest??
Wat een onzin allemaal :S
Nou ok, dat ene offtopic reply over luchtalarm van mij is wellicht offtopic, maar is wel reeel...
Overige reply heeft allemaal betrekking op het (on)weer voor vandaag...
Je moet eens voor de grap kijken wanneer het echt losgaat boven NL, reply op een manier als deze noemt men
ook wel slowchat, maar dan is het gewoon een fastchat