Hoop het inderdaad. Anders (lijkt?) het westen toch aanzienlijk minder onstabiel te zijn dan de de voorgaande 32 runs(!) werd aangenomen. Neerslag wordt ook erg vroeg berekend.
Rekening houdend met jouw vertrek- en reistijd en het verwachte verloop van de buien zou ik voor de driehoek Utrecht-Gorinchem-Tiel gaan. Het blijft natuurlijk speculeren maar dit gebied wordt op enkele kaarten (sorry, ik heb er zoveel voorbij zien komen dat ik niet meer exact weet welke) gemarkeerd als gebied waar verhoogde onweersactiviteit kan plaatsvinden net als in het westen van het land. Een andere optie zou nog Noord Holland kunnen zijn via de afsluitdijk maar dan kun je daarna niet veel kanten meer op.
het noorden lijkt zoals ik kan zien.. juist nu ook wat meer kans te hebben!
maargoed we zullen zien wat morgen brengt!
tot morgen in het definitieve topic
sweet dreams about supercells!
Nu komt estofex ook met level 2 voor zuid limburg en wordt het in 1 keer een stuk interessanter hihi.
Morgen werken tot 18:00 uur in Roermond en daarna met de trein terug naar Hoensbroek (hoop ik)...Keep my camera with me..
Ik ben benieuwd en zal morgen geregeld o-o in de gaten houden zodat indien nodig ik de winkel eerder sluit en eerder terug reis...
In ieder geval iedereen veel plezier en ik hoop dat het vet gaat knallen...Alleen hoop ik wel thuis te zijn bij mijn kids zodat ik ze kan opbeuren als ze bang zijn. En dat ik ze kan laten zien dat onweer op een veilige manier ook heel mooi kan zijn.
Tot morgen folks. Sorry was niet echt on topic misschien
Belachelijk... geweldig... wow, dat is nou een echte MCS, zo krachtig en gewoon ontstaan terwijl de zon al onder is...
Dat belooft wat!!
Belachelijk... geweldig... wow, dat is nou een echte MCS, zo krachtig en gewoon ontstaan terwijl de zon al onder is...
Dat belooft wat!!
:)
volgens mij is die lvl 2 meer gebazeerd op windstoten veel neerslag enzo?