waar HEB jij het over??
Bedankt voor de tip maar ik kan Jantje niet vinden op twitter.
En krijg ik zo de bedoelde informatie dan?
Probeer dit eens?
http://twitter.com/#!/Jantje_
Het is meestal ook een verwachting. Hoe veel regen, de windstoten etc. zijn vooraf niet te berekenen. En kan lokaal sterk verschillen.
Zal morgen niet anders zijn.
Ok, bedankt voor deze informatie. Zou toppie zijn als het gaat werken. (kan haast niet wachten)
Niet per uur zoals jij vroeg, maar de belangrijkste updates betreffende het (on)weer komen dan wel voorbij, kijk maar eens. Heb je in ieder geval iets voor in de tussentijd, voordat Basch met zijn eventuele nieuwe sms-applicatie komt.
Geen idee waar je die vroegtijdige bewering op wilt baseren.
Het rode lijntje is iets naar het westen opgeschoven maar het is slechts een indicatie.
Misschien ook handig om je plaatsnaam even te vermelden.
Reageren op uitspraken, waar je niet mee eens bent mag uiteraard.
Maar blijf wel respectvol naar elkaar toe, hoe oneens je het ook met iemand bent! | Gewijzigd: 27 juni 2011, 22:53 uur, door Marga
Morgen is er grote kans op extreem weer, in hoeverre is het mogelijk dat ik elk uur b.v. een sms kan ontvangen met een verkorte update van richting, intensie enz, van de buien, eventuele schades die bekend zijn, waarschuwingen enz?
Ik zou hier best voor willen betalen als dit nuttige informatie is. Ik ben zelf n.l. de hele dag op pad om klanten te bezoeken door half nederland en heb niet de tijd om iedere keer in te loggen en de site in de gaten te houden.
De weersrapporten en voorspellingen op de radio zijn me te kort en waarschijnlijk niet uitgebreid genoeg.
In hoeverre is het mogelijk dat O-O dit zou gaan doen? (gewoon via een abonnement)
Sorry als dit niet in dit topic thuis hoort.
mvg Jan
Via twitter wordt je aardig op de hoogte gehouden, als mobiele zakenman heb je toch wel een smartphone? Er is ook een mobiele versie van Onweer-online
http://twitter.com/#!/Jantje_
:D thanks! lekker scherp hielle! morgen nowcasten he! cu!
gisteren nog rood estofex, is ook al gematigder geworden, ik zei het gisteren al , verwach er niet te veel van, gewoon een bui met kans op onweer en windstoten en dat was het dan weer
Citaat van Rene-Zeewolde, maandag 27 juni 2011, 20:52 uur Geen idee waar je die vroegtijdige bewering op wilt baseren.
Het rode lijntje is iets naar het westen opgeschoven maar het is slechts een indicatie.
Misschien ook handig om je plaatsnaam even te vermelden.
Gewoon nog level 2 hoor
| Gewijzigd: 27 juni 2011, 22:59 uur, door Jeroen71
Ik heb nog niet gezien dat iemand het had over level 3, lol! Behalve jij. Maar ik ben het wel met je eens, denk dat het bij een level 2 gaat blijven, al houdt ik de optie van 3 graag open. *Wishful thinking*
Jazeker heb ik een smartphone. Maar het gaat erom dat ik niet de hele dag de tijd heb om alle berichten op het forum en dit topic na te lezen om te weten te komen waar de lijnen liggen en welke bijzonderheden er te melden zijn.
(niet om het een of ander, maar in dit topic staan ook heel veel berichten die niets met waarschuwingen of dergelijke te maken hebben) Daar werk ik nu ook aan mee. ;p