we weten niet wat de buienlijn gaat doen die er ten westen van ontstaat...
Weten we wel
trekt op zee verder,is al een paar keer vermeld door Johann en Jan. En door tv zenders.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Grappig, ik ook. Het is net aan welke kant je van Emmen woont, klinkt heel stom maar het is echt zo. Woon je te hoogte van Emmermeer, is de kans veel groter dat je wat meekrijgt dan Park Sandur.
Er zit voorlopig enkel nog regen op...
Zit op een Franse chat en daar word het bevestigd....
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Misschien via de twitter van onweer-online cq Jan?! Denk toch dat je dan goed op de hoogte bent.
Link: http://www.omroepgelderland.nl/web/show?id=349155
en zeker op het einde is het toch best heftig denk ik.
vanavond bidden dat het over het zuidoosten komt haha
Ik ben ook benieuwd, de server van Estofex heeft trouwens behoorlijk staan roken vanmiddag na de link van Geenstijl
Als je het archief bekijkt van Estofex, zie je dat dat niet klopt wat je hier schrijft.
Estofex heeft het inderdaad moeilijk, iedereen dwangmatig aan het f5-en voor een update?!
| Gewijzigd: 27 juni 2011, 22:42 uur, door Tyshane
deels boven N frankrijk. Volgens de Franse vrienden zit er onweer op... Ben benieuwd..
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Moet zeggen : Dit zie je niet zo vaak .
het is vandaag uiteindelijk nog 29.4 graden geworden. Opwarming kwam vrij laat op gang. Vooral tweede helft van de middag werden de hoge temperaturen bereikt.
Morgen is er grote kans op extreem weer, in hoeverre is het mogelijk dat ik elk uur b.v. een sms kan ontvangen met een verkorte update van richting, intensie enz, van de buien, eventuele schades die bekend zijn, waarschuwingen enz?
Ik zou hier best voor willen betalen als dit nuttige informatie is. Ik ben zelf n.l. de hele dag op pad om klanten te bezoeken door half nederland en heb niet de tijd om iedere keer in te loggen en de site in de gaten te houden.
De weersrapporten en voorspellingen op de radio zijn me te kort en waarschijnlijk niet uitgebreid genoeg.
In hoeverre is het mogelijk dat O-O dit zou gaan doen? (gewoon via een abonnement)
Er zijn vergevorderde plannen om die functionaliteiten aan te gaan bieden en de SMS-API staat gereed. Echter heb ik beperkt tijd om te bouwen aan de site. Hetgeen wat nu prioriteit heeft is het nieuwe forum, welke tussen nu en een paar dagen in beta gaat. Daarna ga ik bugs en ontbrekende features oplossen. Als dat klaar is ga ik de nieuwe server inrichten welke door Netexpo is gespronsord. (Een brute dual Xeon bak met bizarre config) Deze moet de alsmaar stijgende bezoekersaantallen het hoofd kunnen bieden. Daarna ga ik beginnen aan voorgenoemde features. (Tenzij Jan hard aan mijn hoofd zeurt voor een van de andere honderd miljoen miljard goeie ideeen welke allemaal door de crew en de leden bedacht worden)
Ik woon in Emmermeer en enige wat we krijgen is regen, nog meer regen en nog veel meer regen en de leuke buien trekken dan NW aan ons langs over schoonoord, borger/odoorn
Maar idd ligt aan waar in Emmen je woont ik rij dan van mijn werk op indestrieterrein in de zon zo de regen in of andersom