Gaat over die bui....is waarschijnlijk een supercell die overleeft echt wel een paar uur
DAT gebeurt en nou wanneer er bij deze waarden in de atmosfeer ergens toch genoeg trigger is. Die buien voor morgen voor de Benelux gaan hebben dezelfde POTENTIE (garantie tot de deur, het blijft het weer he ) er wordt al bij geproduceerd aan de kust kant
kust kant, dat trekt wss de zee op, schampt mogelijk westkust, maar die supercell heeft potentie om de kustprovincies te bereiken. Blijft nowcasten wel schitterende fotos van de --quote-- " verdachte" supercell prachtig!
BTW er zit al behoorlijk wat water op die buien en HAGEL/windstoten heftig | Gewijzigd: 27 juni 2011, 21:46 uur, door stratocumulus
Citaat van jennifer83, maandag 27 juni 2011, 21:29 uur qft? wat betekent dat? sorry ben niet zo goed met afkortingen haha heel ouderwets! - trouwens, mn zus en d'r vriendin slapen morgen op hun bootje:S
ik raad het ze af! iemand met me eens? ze liggen in n haventje in NO-Groningen!
qft = quoted for truth & wat het bootje betreft; gewoon even aanzien en zorgen dat er een makkelijk bereikbaar alternatief is.
Ja was al gepost, maar goh, die mag wel vaker langs komen!
| Gewijzigd: 27 juni 2011, 21:45 uur, door Tyshane
Maar is het een supercell? Ik denk dat het wel een pittige bui is met onweer, maar een supercell: nee, dat denk ik niet.
Wolkenhoogte is nu 9-10km, maar wel onbetrouwbaar omdat dit aan de rand zit van de radar.
Gaat over die bui....is waarschijnlijk een supercell
Ja, het ziet er wel uit als eentje ja. De laatste beelden laten ook een mooie uitstulping zien, zou mij niets verbazen als er schade van een tornado wordt gemeld...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
ja vervelend he dat die radar niet verder reikt! | Gewijzigd: 27 juni 2011, 21:49 uur, door jennifer83
Tweede keer is geen MCS, verdachte supercel zeggen de Fransen, hieronder een werkelijk beeld met neerslag
voorpret verdorie!
morgen zullen we het ''officieéle topic'' heus niet ''vervuilen''
komt bij, dat wat het ook moge zijn/blijven wel degelijk deze kant opkomt
Thx voor de Update !
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
8|:O:O oeps, 900 impacts tussen 1945 en 2000 ?? OH MY GOD!
Sorry: Bron : http://forums.infoclimat.fr/topic/69344-su...11/page__st__60 | Gewijzigd: 27 juni 2011, 21:56 uur, door stratocumulus