Toch altijd wel leuk als je de weermannen en vrouwen op tv enthousiast per ongeluk ziet stotteren over de verwachtingen.
Ik lees wel veel voorspellingen over het westen, ik woon zelf bij venlo, komt hier ook nog een heerlijk schouwspel of moeten we het (zoals vaker) over laten aan het midden van het land?
In ieder geval! Het ziet er goed uiiiiiitt. Ik ben de hele dag aan het werk geweest, en morgen moet ik ook
Kunnen we het hier in het Noord Westen vanaf een uur of 15 verwachten? ( hele foute vraag, ik weet het, maar ik heb vandaag zoveel gemist.
Klik voor site: KLIK!
wow, Wat een kanjer van een Cummulonimbus.... Schitterend plaatje!!
Potentie genoeg om de nacht te overleven (gok ik) | Gewijzigd: 27 juni 2011, 20:36 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Kunnen we het hier in het Noord Westen vanaf een uur of 15 verwachten? ( hele foute vraag, ik weet het, maar ik heb vandaag zoveel gemist.
buien zullen int oosten weer veel zwaarderzijn dan int westen let maar op, buien komen veel te vroeg int westen voor noodweer | Gewijzigd: 27 juni 2011, 21:52 uur, door Marga
inderdaad, hopelijk kan ik hier in venlo ook nog wat genieten haah, gaat snel hier in dit topic kan haast geen antwoord krijgen of het ook hier komt, ben namelijk geen meteoloog vindt het alleen heel interessant.
Hopelijk komt er net zoiets als 1 jaar geleden 14 juli, heerlijke windhoosjes met een soort wallcloud gevolgt door hevig onweer en een grote neerslag
Ik zie niks op de buienradar en ook niks op satelliet dus ik denk een valse echo :S
Het is een atoombom XXL, dergelijke buien hebben de kracht van minstens 10x de kernbom op Hiroshima...
Zonder gekheid, moeder natuur is en blijft indrukwekkend... Mooi man
En de activiteit blijft maar toenemen van die bui
een orkaan heb je toevallig raging planet gezien wordt zomaar weer wat gezegd | Gewijzigd: 27 juni 2011, 20:47 uur, door Tatanka
Klopt een orkaan ook, maar daar kan ook flink wat onweer bij voorkomen, met name bij tropische cyclonen..
Maar laten we even ontopic blijven, wel zo fris
Hij blijft zich maar ontwikkelen inderdaad. Volgens mij wordt ie door iedereen hier in de gaten gehouden.
Deze satellietopname is nog wat meer ingezoomd, erg mooi om te zien die bui.
http://wolken.buienradar.nl/nl/nl?ir=false