Heb jij dat complex vandaag Nederland zien bereiken? Ik vooralsnog niet
natuurlijk onzinnige aanname dat dan dat andere complex zich nét zo zou gedragen als die jij vandaag hebt gezien... factoren variëren nog wel 'ns van tijd tot tijd hè | Gewijzigd: 27 juni 2011, 20:10 uur, door Richardus
Heb jij dat complex vandaag Nederland zien bereiken? Ik vooralsnog niet, en nee het is niet dat pitje, die is net boven Parijs ontstaan..
punt 1 die lag westelijker en punt 2 waren de ingredienten veel slechter dan morgen zal zijn
Dus ben ik er niet rauwig om dat het hier een beetje zal meevallen. Altans berichtgeving maar sluit niks uit en neem maatregelen voorwat schade kan opleveren.
Dus sterkte morgen int westen. waar stedelijk groot is qa bebouwing en massa mensen dus kwetsbaar gebied.
mcs ligt de halve dag al in de clinch met de gebergtes daar idd | Gewijzigd: 27 juni 2011, 20:14 uur, door Tatanka
Bron: http://forums.infoclimat.fr | Gewijzigd: 27 juni 2011, 20:18 uur, door onno333
Maargoed, de bui beweegt te langzaam denkik. Als er nu nog wat buien triggeren zodat ie een MCS vormt, dan kunnen we er nog wat van mee krijgen vannacht. Anders is het uitgedooft bij zonsondergang. | Gewijzigd: 27 juni 2011, 20:25 uur, door Casper
Of een complex dat aan een solo begint vanuit Spanje in dezelfde activiteit, in staat Nederland vol te raken??
Antwoord daarop is JA, kijk 25/26 mei 2009 maar na
Ok Jan, dat had ik niet gedacht, maar dat waren ook Amerikaans aandoende toestanden..
Sta ik van te kijken, maar dan nog betekend dat niet dat sommigen bijdehand moeten gaan doen..
Dit topic is speculatief bedoeld, dus mag er ook ruimte zijn voor discussie | Gewijzigd: 27 juni 2011, 21:51 uur, door Marga
Als hij niet inkakt zal het nachtwerk worden