Mooi hele benelux in het rood. Ik maak me op voor een lekker nachtelijk onweer
Heb me net aangemeld hier.
Zijn jullie allemaal fanatieke onweer-watchers of zo ?
Nou, ik benijd jullie best. Ik ben best wel bang van onweer.
Ik weet niet waarom, denk eerder vanwege het geknal (het onverwachte) dan wat anders.
En onveiligheid misschien.
Maar als ik jullie zo lees, dan hopen jullie juist op spektakel.
Hebben jullie nog tips om er van te genieten ipv te bibberen....?
Alvast bedankt!
Groeten
Kees
Welkom op onweer-online. Op de chat hebben we een apart kanaaltje genaamd #angst, daar zitten meerdere mensen met onweer die er bang voor zijn
berichten over dekens en kussen op auto's leggen, en mensen die gaan chasesn ri Utrecht.
Heb ik iets gemist of ergen overheen gelezen
Sorry voor deze o.t
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=26006
berichten over dekens en kussen op auto's leggen, en mensen die gaan chasesn ri Utrecht.
Heb ik iets gemist of ergen overheen gelezen
Sorry voor deze o.t
Het geenstijl bericht heeft heel wat reacties losgemaakt in dit topic, die niets met de onweerskansen te maken hebben, mensen begonnen allemaal te praten over de kussens op de auto inderdaad tegen de hagel, dus op het dak en op de neus(motorkap ) van de auto.
Heeft dus niets met onweerskansen te maken, en hoewel ik het heel gezellig vind om dit te lezen hoop ik wel dat er wat meer ontopic gepraat kan worden, als je over voorzorgsmaatregelen wilt praten mag je wel een eigen topic aanmaken.
Overigens denk ik dat het systeem al wat eerder op de dag wat meer naar het midden trekt, verwacht dat wij hier Zwolle/Dalfsen al voor het einde van de avond flink onweer hebben, of tenminste dat hoop ik, hoop niet dat ik er heel lang op moet wachten
Jasses ik wil niet angstig zijn...
Woon op de grens van Drenthe /Groningen en Duitsland.
Ga mijn mp 3 tje vast voorzien van nieuwe batterijen en hoop dat ik de
paarden morgen overdag niet binnen hoef te zetten in een fikse onweers bui.
das dan 4 x 60 meter heen en weer lopen (dus 8 maal)
Om 5 uur is mijn man weer thuis en dan mag die het doen .
lol zolang geenstijl loopt te brullen zal het zoals gewoonlijk wel weer mee vallen
zal zeker weten wel weer storm in glas water zijn
in een paar plaatsen mss wat overlast maar voor de rest zoals gewoonlijk niets
Ze verwijzen anders wel mooi naar Jan's topic Onweerkansen 28 en 29 juni ........
| Gewijzigd: 27 juni 2011, 15:10 uur, door Der Rudi
Heb mijn "dierbaren" al gewaarschuwd voor morgen. Kon zo op hun gezicht aflezen dat ze dachten "daar gaat ze weer".
Ja hier scheren ze ook superlaag!!
En bij mij kreeg ik ook reacties van; jaja!! Zal wel weer...zucht.
Maar ik hoop dat ze toch een beetje luisteren.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Heb mijn "dierbaren" al gewaarschuwd voor morgen. Kon zo op hun gezicht aflezen dat ze dachten "daar gaat ze weer".
Ja dat komt mij ook bekent voor ja op mij gaan ze lopen mopperen (heftig)en
dan zeggen ze doe niet zo gestresttt.
Inplaats dat ze nu eens luisteren dan wordt ik ook minder bang..
Thnx Jan, vandaar daat een heleboel mensen de prov Utrecht zo aantrekkelijk vinden.
nah ja, jullie zijn welkom hoor
Begreep al van het nieuws dat morgen een boel te verwachten valt ipv vandaag, maar ik ga nu eerst even terug naar de laatste post die ik afgelopen Donderdag nog meegekregen heb. Topic is geexplodeerd happy hunting all !
Onweer dagen 2012: 1 !
Maargoed, wie een dekbed of een matras over zijn auto wil doen, doet maar , ik zou zeggen gewoon afwachten wat er gebeurd, zodra de lucht groen gaat keuren weet ik genoeg!
Tact : 30,2 graden
Tis nog goed uit te houden
Klopt, ik hoop zeker niet dat het voor Kwart voor 3 is, want dan zit ik nog op school. Verder denk ik wel dat het al veel afgezwakt is als het eenmaal dicht bij de duitse grens is.
We zien het wel voor morgen!
Ben eens benieuwd wat het morgen gaat geven! Kunnen de o-o servers de traffic wel aan? Of word het morgen Onweer-Offline, hoop het niet op DE dag van het jaar.
Meer mensen die er last van hebben?
Ben een migraine-patiëntje en heb m'n medicatie al klaar liggen voor morgen..
Vaak krijg ook ik inderdaad drukkende hoofdpijn als het benauwd wordt, wat meestal migraine wordt als er onweer aankomt. Heb ook een litteken op m'n voorhoofd wat nog weleens gevoeliger wordt met bepaalde weersomstandigheden..
Veel drinken, water dan hè , en goed eten; plus een mooi uitzicht op naderende buien is mijn advies. Groet, zuster Ursula.
Sorry voor het off-topic gaan. Als aanvulling: hier in Vlaardingen wel warm, maar nog te doen met een briesje. Gisteravond was het erg heiig. | Gewijzigd: 27 juni 2011, 15:22 uur, door babsdekker
Heb even gekeken maar niet gevonden
Zie je dat alleen kanaal als je een apart IRC programma hebt.
Bij de JAVA/Web chat zie je het kanaal #angst er niet bij staan.
Edit Marga:
Via de gewone chat kom je door het onderstaande in de chatbalk te typen in het angstkanaal
/j #angst of /join #angst | Gewijzigd: 27 juni 2011, 15:26 uur, door Marga
Ben eens benieuwd wat het morgen gaat geven! Kunnen de o-o servers de traffic wel aan? Of word het morgen Onweer-Offline, hoop het niet op DE dag van het jaar.
99,9% is hier de laatste 10 pagina's slap gelul.
hoe verzinnen mensen het ook.
ga lekker op msn zitten met z'n allen ofzo.
jullie hebben toch gelezen wat Jan daar over zei daarnet?
en gewoon doorgaan hoor.
hoe verzin je het. | Gewijzigd: 27 juni 2011, 15:23 uur, door sneeuw en onweer