ben benieuwd wat dat morgen gaat geven met al die spectaculaire verwachtingen! het mag nog eens goed onweren en hagelen van mij (erg lang geleden dat ik hier nog eens deftig onweer had)! voorafgaand van een prachtige shelfcloud!
zo ben ik ook over mijn angst heen gekomen door met mijn vriend en buurman op het balkon van onze flat te gaan staan en samen foto's te maken van onweersbuien.
helaas wonen we niet meer op de flat maar in een eensgezinwoning dus moet nu echt op locatie zijn voor foto's.
dinsdag maar eens naar het strand denk ik voor foto's
je hebt helemaal gelijk in je geschreven stuk over het overwinnen van je angsten. alleen dat idee van op het strand gaan fotograferen vindt ik niet zo verstandig
Meer mensen die er last van hebben?
Ja ik heb er ook last van, maar ik woon in het Oosten van het land, dus die snap ik nog niet helemaal..
Hoe die reageren op de hitte en het mogelijke noodweer.
Maar het lukt mij niet om een nieuw topic te starten.
Wil iemand anders dat voor mij doen ?
Twee voorbeelden : gisteren veel vliegende mieren door het warme, benauwde weer.
De koninginnen en de mannetjes paren dan hoog in de lucht.
Als ze niet opgegeten worden door Meeuwen en andere vogels.
Nu vliegen de Gierzwaluwen echt heel laag tussen de huizen door.
Edit Marga:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...st&p=267564 <-- hier te vinden
De rest van de berichten over dit onderwerp zijn verwijderd in de grote veegactie | Gewijzigd: 27 juni 2011, 16:08 uur, door Marga
Wel voorzichtig zijn natuurlijk. Ben zelf het liefste binnen met noodweer.
Ik ga thuis blijven en het volgen vanuit mijn magnifieke dakkapel !
De angst voor onweer is terecht, want het kan ook gevaarlijk zijn.(buiten)
Daarom geen risico's nemen. | Gewijzigd: 27 juni 2011, 13:06 uur, door MariekeBreda
Jan Visser
zal tijdens het onweren ook niet op het strand zijn maar wel vooraf om mooie luchten te fotograferen onweer zelf probeer ik vanuit de auto te fotograferen mits het niet te heftig is hahaha angst is er nog wel een beetje namelijk als het erg heftig is.
Hoe die reageren op de hitte en het mogelijke noodweer.
Maar het lukt mij niet om een nieuw topic te starten.
Wil iemand anders dat voor mij doen ?
Twee voorbeelden : gisteren veel vliegende mieren door het warme, benauwde weer.
De koninginnen en de mannetjes paren dan hoog in de lucht.
Als ze niet opgegeten worden door Meeuwen en andere vogels.
Nu vliegen de Gierzwaluwen echt heel laag tussen de huizen door.
Ik wil wel een topic voor je openen, ik vind dit ook een interessant onderwerp!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=26006
Nu kan dat natuurlijk wel omdat het dauwpunt op Terschelling veel hoger ligt, maar waarom is dat dan zo? Vanwege het vocht wat van het water komt aanwaaien?
Ik kan jullie wel vertellen dat het gevoelsmatig klopt. Ik heb net kamers schoongemaakt en ik zit hier te druipen als een verzopen kat. De gedweilde vloeren willen amper meer drogen.
Kortom: op Terschelling raakt alles er langzaam klaar voor... knallen maar!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!