Mijn naam is Robert, ongelooflijk weergek en ook het onweer al anderhalve week op de voet volgend.
Als ik interessante info opmerk zal ik die zeker posten!
Allemaal veel plezier!
Van harte welkom Veel leesplezier op o-o!!
"A level one threat has been issued across N France and the Benelux countries mainly for large hail and damaging wind gusts."
Geen idee volgens mij is het zelfs nu nog onzeker als wat.
Mijn naam is Robert, ongelooflijk weergek en ook het onweer al anderhalve week op de voet volgend.
Allemaal veel plezier!
Welkom.
Wat handig zou zijn om jou lokatie in jou profiel weertegeven anders krijg men weer onnodige vragen. in waar zit je.
Aan de westflank van een hogedrukgebied boven Duitsland dat zich zal verplaatsen naar de Oostzee wordt met een zuidoostelijke stroming zeer warme en droge continentale lucht aangevoerd. Vandaag is het zonnig met vanmiddag ook velden sluierbewolking en het blijft droog. De temperatuur loopt uiteen van 25°C op de Waddeneilanden tot 32°C in het zuiden van het land. Er waait een matige zuidoostenwind. Vanavond is het zonnig en zal het nog lang erg warm blijven. Rond middernacht is het op de meeste plaatsen nog zo`n 22°C! Kortom het wordt een ideale avond voor een barbecue of terras. De nacht verloopt vrij helder en droog. Alleen in het zuidwesten bestaat er kans op een regen- of onweersbui. In de stedelijke gebieden zal de temperatuur niet of nauwelijks onder de 20°C geraken en dan wordt ook wel van een tropennacht gesproken. Het waait daarbij nauwelijks uit het zuidoosten.
J.v
Allemaal veel plezier!
Welkom tussen de andere weergekken
Veel plezier hier op O-O.
En dan zie ik in de tabel woensdag 90% kans op neerslag en dinsdag 30%, waar zijn die mee bezig?
Onthou wel dat woensdag al dinsdag na 0:00 begint he, misschien verklaart dat waarom het lijkt alsof er woensdag meer kans is op neerslag.
Je meent het
Wel jammer als dan de meeste neerslag valt, aangezien het dan niet meer zo heet zal zijn.
Wel jammer als dan de meeste neerslag valt, aangezien het dan niet meer zo heet zal zijn.
Nou dan is dat percentage toch logisch te verklaren zie niet in waarom het KNMI daar mee iets raars zegt.
Als het maar onweert dan zal de hoeveelheid neerslag me een worst wezen eerlijk gezegd.
Hier en daar verschijnen terughoudende voorspelling voor morgen op weersites met 'kans op onweer', 'waarschijnlijk noodweer'. Moeten wij ook nog een slag om de arm houden, of mogen we stellen dát er fascinerend weer op ons af komt. De kaarten zie ik zie en lees geven volgens mij wel een hele grote zekerheid.
Hier en daar verschijnen terughoudende voorspelling voor morgen op weersites met 'kans op onweer', 'waarschijnlijk noodweer'. Moeten wij ook nog een slag om de arm houden, of mogen we stellen dát er fascinerend weer op ons af komt. De kaarten zie ik zie en lees geven volgens mij wel een hele grote zekerheid.
Reken er maar op dat het morgen leuk ( spannend ) gaat worden
Voor een groot deel van nederland dan tenminste. | Gewijzigd: 27 juni 2011, 09:55 uur, door smarkie
Ik als newby moet me toch wel ff voorstellen.
Ik ben niels, 27 jaar en woon in Well (LB) helemaal gek van alles wat knalt in de lucht (vuurwerk, onweer etc) en ben eigenlijk op de site gekomen via Tinus! Erg interessante info en ook wel een beetje verslavende spanning opdoen hier.
Ik woon zelf 1 hoog, maar heb een appartement tot mn beschikking op de 6e verdieping met een uitzicht van Venlo tot nijmegen. Direct aan de maas. Dus een mooi uitzicht voor de komende stormen. Helaas blijft de storm altijd aan de andere kant van de maas. Weet niet exact waar dit door komt, maar hij trekt altijd langs me af.
Ik ga es proberen te filmen dmv timelaps, dan zie je echt wat ik ermee bedoel.
Iedereen veel plezier morgen!
Ik ben niels, 27 jaar en woon in Well (LB) helemaal gek van alles wat knalt in de lucht (vuurwerk, onweer etc) en ben eigenlijk op de site gekomen via Tinus! Erg interessante info en ook wel een beetje verslavende spanning opdoen hier.
Ik woon zelf 1 hoog, maar heb een appartement tot mn beschikking op de 6e verdieping met een uitzicht van Venlo tot nijmegen. Direct aan de maas. Dus een mooi uitzicht voor de komende stormen. Helaas blijft de storm altijd aan de andere kant van de maas. Weet niet exact waar dit door komt, maar hij trekt altijd langs me af.
Welkom!
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
welkom
en wat de maas myth geval betreft zal die niet van toepassing zijn op dinsdag