Zie een geweldige "witte wattenpluk" zo aansterkend ZW Frankrijk inschuiven, wolk is ongeveer zo groot als geheel NL, kijk maar plaatje waar de blauwe pijl heen wijst
| Gewijzigd: 27 juni 2011, 05:43 uur, door Bac00
mag nog wel even wachten vandaag naar efteling met kids dus hoop dat het pas komt als we weer veilig thuis zijn
Hey mijn nicht woont ook en zeeland en gaat vandaag ook naar de efteling...........
Ik hoop ook op morgen onweer... vandaag nog even mooi weer hoor!
Kan het even lekker warm worden!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Vooruitzichten
Woensdag enkele onweersbuien, daarna overwegend droog met temperaturen rond de 20 graden.
Ze worden al iets toeschietelijker daar;)
Ik hoop ook op morgen onweer... vandaag nog even mooi weer hoor!
Kan het even lekker warm worden!
jaa zeker hopen op nog eff mooi weer
en dan vanaaf lekker onweren
"A final uncertainty arises with GFS/WRF, which develop a weak depression over Benelux, which could regionally enhance the wind field somewhat. This potential feature has to be followed closely in future model runs"
Why should it followed closely in future model runs? Toename van het windveld, dat geeft toch geen zwaardere lading aan de buien? Of doe ik blond?
Houdt dus tevens wel in dat estofex nog met een of meerdere update runs komt, zoals ze dat tussen neus en lippen
doorvertellen
http://wolken.buienradar.nl/
je wil toch niet zeggen dat het monster onze kant op komt?
denk dat je dat gewoon kan doen maar ik zou wellicht het weer goed in de gaten houden in geval van dat de hel los kan breken maar vandaag zit je er over het algemeen goed bij, morgen (dinsdag) raad ik je het echt wel af aangezien het weer zeer extreem kan worden lokaal
gr Marco