heb jij eigenlijk ooit wel van een supercell of toppen van 16 km. hoogte gehoord? volgens mij hadden jullie ook aardig zwaar weer 8 juni 2007 dus of je praat onzin en zit wat valse onhoop te geven hier of je moet echt even de onweersgeschiedenis bekijken want je weet totaal niet waar je over spreekt. vooral toen je over bruggen en dammen begon . hier een goed voorbeeld dan zie je hoe de activiteit niet afneemt maar juist versterkt.
sorry, hoor.. maar zie je die 1e 30 seconden ? juist.. alles lost op zodra het boven het zeeuwsche water komt..
daarna worden de buien zo zwaar dat het idd geen effect meer heeft..
buien activeren vaak op het land, meestal een paar KM het land in...
Ik blijf maar herhalen: Zeeland, de zonnigste provincie van Nederland (en ja, ook daar zijn we trots op hoor )
daarna worden de buien zo zwaar dat het idd geen effect meer heeft..
buien activeren vaak op het land, meestal een paar KM het land in...
Ik blijf maar herhalen: Zeeland, de zonnigste provincie van Nederland (en ja, ook daar zijn we trots op hoor )
het enige wat ik wil aantonen is dat zulke complexen schijt hebben(sorry voor het woord) aan een rivier ofwel schelde
en banderas loopt al een paar berichten te zeggen van ja westen enzo ook weinig alleen het oosten en dat is gewoon niet waar
Edit Marga: Berichten samengevoegd | Gewijzigd: 27 juni 2011, 07:22 uur, door Marga
EDIT: OT: Lang geleden dat het Noordwesten er goed bij zit.. Zal Dinsdag richting strandfietsen
Nee, het was in de zomer van 1991. Ik als 10 jarig jochie vond het toen helemaal niet zo leuk. Tegenwoordig kan het mij niet gek genoeg kwa extreem weer.
Ik ben benieuwd wat ons dinsdag te wachten staat.
Is het mogelijk dat er dinsdag naast de onweerkansen topic ook een topic wordt aangemaakt voor de stormchasers die deze dag daadwerkelijk op pad zijn.
Een topic gericht op "alleen de heftige" waarnemingen, zodat zij in alle hectiek op een snelle manier kunnen checken waar wat gebeurt.
Zou echt TOP zijn!
Bij voorbaat dank
Is het mogelijk dat er dinsdag naast de onweerkansen topic ook een topic wordt aangemaakt voor de stormchasers die deze dag daadwerkelijk op pad zijn.
Een topic gericht op "alleen de heftige" waarnemingen, zodat zij in alle hectiek op een snelle manier kunnen checken waar wat gebeurt.
Zou echt TOP zijn!
Bij voorbaat dank
Ja,en duidelijke kaartjes met de buien erop om ons beter
te kunnen voorbereiden op de chase en voor onderweg....een soort
team dat thuis blijft....
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September