Maar om een of andere reden denk ik dat er ook een grote tornado kans is.
Misch wel f3 f4 . Er zal veel van de timing afhangen zoals gewoonlijk. Dit is ook geen bang makerij maar gewoon
een hersenspinsel van een leek.Maar ja gelukkig wordt ik meestal niet serieus genomen hahah gr
tornado klasse F3 of F4
daarvoor moet je naar Amerika!
De cape neemt in de avond grote stappen terug in het Oosten,en over de gehele dag gezien is de cape niet hoog in het Oosten.
Dat roep ik al twee dagen dus enigszins zijn ze er op voorbereid
Maar om een of andere reden denk ik dat er ook een grote tornado kans is.
Misch wel f3 f4 . Er zal veel van de timing afhangen zoals gewoonlijk. Dit is ook geen bang makerij maar gewoon
een hersenspinsel van een leek.Maar ja gelukkig wordt ik meestal niet serieus genomen hahah gr
Laten we dat dan ook maar niet doen dan, en blijft het bij een hersenspinsel.
We zien wel wat er gebeurt, ben benieuwd of Hoogeveen nog wat krijgt.
Daar geef ik je ongelijk in. Elk deel van Nederland kent onweer van betekenis, klaar.
Het is overal wel is erg geweest. Ook in het westen en zuidwesten. Dus je kletst maar in je eigen wereld verder.
Maar ik heb een vraag: ik heb nog nooit een supercell meegemaakt, zit ik nu goed? (5 km boven Hoek van Holland)
Jan heeft het echter over Noordoost Frankrijk, de Telegraaf over Zuidoost Frankrijk en op het kaartje lijkt het mij meer Noordwest Frankrijk.
Wat is het nou?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1009374...land,buitenland | Gewijzigd: 26 juni 2011, 23:25 uur, door Mark Johanson
Zij hebben geen research gedaan. Noemen Estofex: Estofox en noemen het een stormburo. Nou sorry die code rood staat ook niet in zuidoost Frankrijk. Dus kortom ze hebben info verzameld overal en nergens, en er een eigen verhaal van gemaakt! Nogmaals Telegraaf is een onzinnige sensatiekrant!;) Niet op letten.
Jan heeft het echter over Noordoost Frankrijk, de Telegraaf over Zuidoost Frankrijk en op het kaartje lijkt het mij meer Noordwest Frankrijk.
Wat is het nou?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1009374...land,buitenland
Idd, ook al gezien, kaartje laat noord-noord-west zien.
Beetje vreemd.
Jan heeft het echter over Noordoost Frankrijk
Mee, ik praat al geruime tijd hier op onweer-online over dat het in het westen/noordwesten het gaat beginnen en voor Nederland schat ik de kansen het best in voor noordwest, west, zuidwest en midden van het land.
Een superfikse nachtelijke onweersbui met flitslichten niet normaal meer... altijd tel ik tussen flitslicht en gedonder, maar dit was zo extreem, ik wist niet meer bij welke flits bij welk gedonder hoorde. Ik lag stokstijf in me bed; ja, ik vind het maar niets. De hele slaapkamer was steeds verlicht door de bliksem; indien nodig kon je zonder een licht aan te steken je verloren lens nog vinden in het donker... zo fel was het onweer
Ik lees nu jullie enthousiaste bevindingen, maar ik hoop dat het dinsdag/woensdag niet zo erg wordt als toen
Was dat niet augustus 1992 ??? Dat ging ook de hele avond/nacht door net zoals 25/26 mei 2009
EDIT: OT: Lang geleden dat het Noordwesten er goed bij zit.. Zal Dinsdag richting strandfietsen | Gewijzigd: 26 juni 2011, 23:36 uur, door Rayo
Het is vanaf nu gewoon nauwelijks te vertellen/voorspellen waar het onweer wel en waar het onweer niet actief zal zijn... Wacht gewoon af tot dinsdag en hou dan de ontwikkelingen in de gaten | Gewijzigd: 26 juni 2011, 23:44 uur, door Ricky93
Het is overal wel is erg geweest. Ook in het westen en zuidwesten. Dus je kletst maar in je eigen wereld verder.
Misschien moet je mijn reactie van een paar pagina's terug nog maar eens lezen.. daar staat precies uitgeschreven hoe het er in zeeland aan toe gaat..
Ik help je even:
Zeeland is niet voor niks de zonnigste provincie van nederland (dat geluk hebben we weer dan )
Ik moet wel zeggen dat deze mogelijke buien dus danig zwaar kunnen worden dat het hier in zeeland (mocht het zo ver komen) ook zeker wel enig vuurwerk mee kunnen maken
dat schreef ik dus, en ik woon er. Dus ik kan het weten.
ff een EDIT gedaan.. zag dat ik met me niet zo wakkere hoofd oosterschelde schreef... moet natuurlijk WESTERschelde zijn...
#zondag #bier #hosternokke. | Gewijzigd: 26 juni 2011, 23:38 uur, door jeffreydekam
Ik citeer je maar even uit het topic der topics: 'Een level 2 wordt voorlopig uitgegeven voor het noordoosten van Frankrijk'.