Als het los gaat zal ik dat zeker doen.
edit: btw: Joepie!. Ik be een advanced member geworden. Wat een prestatie!! | Gewijzigd: 26 juni 2011, 08:45 uur, door alien
In mijn ogen kan je niet mooier zitten dan dat, wat betreft de hevigheid is altijd moeilijk in te schatten
Als het los gaat zal ik dat zeker doen.
Ik heb de vraag doorgegeven aan Basch, op zich vind ik het een goed idee, maar moet niet ten koste gaan voor andere dingen. Ik weet dat Basch het erg druk heeft met betrekking tot het nieuwe forum
Ik hou mijn fototoestel in de aanslag! We zullen wel zien, als het goed is rij ik precies op met de convergentie lijn....
Van een paar jaar geleden weet ik nog dat iemand hier kaartjes had, en daar de buien per uur had ingetekend. gaat die dat weer doen. Had daar erg veel aan. en het was goed te volgen. Of was het op tv? ik weet het even niet meer.
groet marieke
--
vind het erg leuk om te lezen dat iedereen zo enthousiast is. leuk.
Van een paar jaar geleden weet ik nog dat iemand hier kaartjes had, en daar de buien per uur had ingetekend. gaat die dat weer doen. Had daar erg veel aan. en het was goed te volgen. Of was het op tv? ik weet het even niet meer.
groet marieke
--
vind het erg leuk om te lezen dat iedereen zo enthousiast is. leuk.
Die kaartjes komen van het KNMI af, mocht er een WA (weeralarm) zijn dan komen ze weer
Is er al meer bekend over de preciese timing, en hoelang de onweer in het westen aan kan gaan houden?
Had namelijk begrepen dat het traag verplaatsen zal.
Tijdstip is niet te zeggen, dat het traag verplaatst klopt wel. Dit zal ook het nodige neerslag gaan opleveren met mogelijk alle ellende van dien
laat maar komen dat onweer
Haha! Ja we zitten tot nu toe erg goed!!
Eindelijk, we gaan duimen dat dat zo blijft.
Is er al meer bekend over de preciese timing, en hoelang de onweer in het westen aan kan gaan houden?
Had namelijk begrepen dat het traag verplaatsen zal.
Zou ik ook wel willen weten, maar is denk ik nog een beetje te vroeg voor.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Van mij mag hij wel wat meer naar het Oosten gaan. En wie weet gaat het wel 100 km oostelijker.Tollerantie zit er sowieso wel op.
Hier trouwens ontwaakt met prachtig weer