Mensen die kunnen filmen en mensen die foto's nemen ?
Mensen die kennis hebben van het kaarten lezen op dat ogenblik !
Nadien alles samen bundelen...en op de site plaatsen
Mss een paar teams samenstellen en zo alles van verschillende hoeken filmen en foto's nemen !
dat lijkt me nou echt gaaf om te doen jah. ik ben er wel voor
Maar nu mijn vraag, hoe liggen de kansen voor ons?
Nogmaals sorry.
Nogmaals sorry.
Google-Maps-Gouda en je antwoord.
Valt onder Zuid-Holland.
Jan gaf het antwoord al. 5 x ofzo kwa kansen.
Maar Zuid-Holland dus | Gewijzigd: 25 juni 2011, 19:43 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Nogmaals sorry.
Volgens mij is Gouda gewoon het westen.
Ik hou alles nog voor mogelijk, want voor weken terug zou het noord oosten ook niks krijgen(aan de hand van voorlopende kaarten) maar kregen de volle lading.
Donderdag zou het zuid oosten alleen maar kans op onweer hebben. terwijl hier toen tussen 17:00 en 18:00 de bliksemslangen over mijn motorkap vlogen (finsterwolde) even later een wolkbreuk.
Dus blijf altijd op de hoede. en Pin me niet vast dat we niks krijgen. misschien wat mindere kans maar zeker niet uitgesloten.Hou meenst mocht het exploderen in het zuiden de radar in de gaten. Daarbij kan het ook nog plotseling opkomen. maar dat is wel te zien aan de lucht.
Ik zou nooit met zo.n verwachting op die dagen het Wad opgaan.Maar goed we kunnen pas oordelen als het achter de rug is.
Jij hoeft je niet te verontschuldigen sommige mensen moeten gewoon naar de klaagt muur toe gaan.
Lekker nowcasten maandag en dinsdag fotos zien we graag tegemoet en films natuurlijk
Veel plezier toegewenst voor een ieder op O-O
Ik wil er deze keer best van een afstandje naar kijken. De verwachtingen worden me spannend genoeg.
die 2 threathlevels 1,op het eerste plaatje, dat is toch het noodweer dat dinsdag bij ons arriveert?
Hoop niet dat ze er zo erg van schrikt dat ze er de rest van haar leven bang voor gaat zijn.
Mama zal proberen het rustig te houden en toch een minifeestje proberen te vieren als we hier wat krijgen..
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Mensen, er is veel (NIET ALLES!) afhankelijk van onder andere het traject van het thermische laag, en dat wordt echt nowcasten. Zee (grote wateroppervlakken) heeft ook haar invloed qua verdamping etc. Maar er zijn zoveel factoren (lees het topic maar ff door ) dat het toch echt pas op het laatst bekend is hoe en wat, wanneer het daadwerkelijk al onweert. Maar dat houdt het wel zo spannend, heerlijk die adrenaline
@ sneeuw en onweer, ik denk dat we zowel noordwest Spanje als het gebied ten westen van ons landje in de gaten moeten houden. Het thermisch laag komt vanuit het Zuidwesten en het koufront uit het westen | Gewijzigd: 25 juni 2011, 20:09 uur, door stratocumulus
De volgende vragen waar een plaats ligt worden verwijderd.
Gebruik hiervoor: http://maps.google.nl/
ontopic weer nu:
onweer! | Gewijzigd: 25 juni 2011, 20:44 uur, door Marga
Wat nu te zien is,is nu aan de hand. Wat wij krijgen komt uit een totaal andere richting,en moet nog geboren worden.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.