Ziet er weer wat beter uit Nu nog hele land en ik ben tevreden
Dat stond er net nog niet
Maar het hele land mag van mij onweer krijgen hoor, alleen wij (het westen) net even wat meer ( geintje ) | Gewijzigd: 25 juni 2011, 18:16 uur, door smarkie
We zullen zien, ik blijf er maar neutraal onder, ik vind dat de zomer raar is gestart erg koud
dus het verbaasd me dat er een hitte golf komt van 2 dagen boven de 30 graden, wat gevolgd wordt door afkoeling
wat gepaard gaat met onweer. Het wordt een spannende zomer! Maar een andere zomer dan alle andere zomers.
Wat betreft onweer, Peter Thiemom ding, ik kan ze naam niet spellen, had het gisteren ook over zwaar onweer
daar heeft ie het normaal niet echt over. Piet Paulusma zei hetzelfde, Reinier van den Berg ook .. KNMI niet
maar daar klopt wel meer niet bij
Lol @ ajax en feyenoord!
Ja de meesten zijn het er wel over eens dat er wat aan zit te komen. Ik denk dat de meteorologen bij het KNMI er net zo over denken, alleen wachten zij tot op het laatste moment om waarschuwingen en een eventueel alarm op de homepage te zetten. In de guidance wordt er wel al over gesproken bij 'modelbeoordeling & onzekerheden'.
Sneek wordt toch bij het noorden gerekend...Friesland
Het komt hier wel goed in onze contreien wat betreft dinsdag.
Het komt hier wel goed in onze contreien wat betreft dinsdag.
Ja het Noorden idd, maar als het westen wat krijgt, krojgt FR er vaak ook een veeg van mee!
Laten we allemaal dit topic vrijhouden van onzin en gebekvecht.
Jullie vervuilen hiermee het topic en verstoren het leesplezier voor anderen.
Denk de volgende keer eerst even na, voordat je iets plaatst in dit topic.
Houd het on-topic en gezellig
Of terwijl van de regering.
De regering wilt het volk rustig houden, dat doen ze door zo veel mogelijk dingen in de doofpot te doen.
Waarschijnlijk gebeurt dit ook voor het weer. Ze willen niet dat mensen in paniek raken.
Zo gaat het in elk land. Kijk maar naar als er iets van gevaarlijke stoffen vrijkomt. (denk aan brand in Moerdijk) Ze zeggen altijd dat er geen gevaar is voor de gezondheid, en misschien zijn er wel stoffen vrijgekomen die gevaarlijk voor de gezondheid zijn. Dat word niet gezegd, zodat mensen niet in opstand komen over brandveiligheid en bezuinigingen op de brandweer (bijvoorbeeld).
EDIT: het is een beetje offtopic maar het blijkt zo wel te gaan. Ik wilde het even kwijt | Gewijzigd: 25 juni 2011, 19:15 uur, door weerfreak
Laten we allemaal dit topic vrijhouden van onzin en gebekvecht.
Jullie vervuilen hiermee het topic en verstoren het leesplezier voor anderen.
Denk de volgende keer eerst even na, voordat je iets plaatst in dit topic.
Houd het on-topic en gezellig
Marga je hebt gelijk.
FF nowcasten: temp is al zo'n 1,5 graad gestegen hier.
Helemaal mee eens je kan nooit precies vertellen waar het onweer komt en hoe heftig het is. Natuurlijk wel ongeveer maar nooit precies.
Iig me camera is er al klaar voor | Gewijzigd: 25 juni 2011, 19:20 uur, door melvin344
Ik denk dat als ik richting Utrecht rij, ik dan wel aardig centraal zit met onweer (tot nu toe kijkend naar de kaarten).
Of niet? | Gewijzigd: 25 juni 2011, 19:21 uur, door dv_chaser