Ik zou zeggen ga naar: www.onweer-online.be
hooooow bewerking, het is dezelfde site | Gewijzigd: 25 juni 2011, 17:37 uur, door weerfreak
Ik wil nu gewoon dat er een moddervette MCS over gans het land trekt van zuidwest naar noordoost en dat iedereen de volle laag krijgt, niet alleen of hier of daar..
Helemaal met je eens. Mei 2009 was het prijs voor het westen, 12 en 14 juli 2010 was het prijs voor het oosten, 28 juni 2011 wordt het hopelijk gewoon het hele land
Dan staan we quite
Maar het is gewoon ook leuker dat heel het land kan genieten.
Voor sommige ook balen natuurlijk, vanwege schade enz.
Ik wil nu gewoon dat er een moddervette MCS over gans het land trekt van zuidwest naar noordoost en dat iedereen de volle laag krijgt, niet alleen of hier of daar..
Is idd het best . Maar we moeten leven met de kaarten dat er nu zijn. En met het onweer dat komt (of niet komt)
Er zullen nog honderden situaties zijn waarbij het oosten beter is dan het westen en omgekeerd.
Gewoon nowcasten
TaL
Uhh je kan ervanuit gaan dat we dinsdag mooi onweer krijgen.. afgelopen donderdag presentatie gehad van Reinier van den Berg en hij zei het toen al en op twitter roept hij het ook al eventjes..
Sommige mensen.. tss. | Gewijzigd: 25 juni 2011, 17:46 uur, door Kimmey
Sommige mensen.. tss.
Moet de timing goed zijn voor oost, maar dat is hij momenteel niet!
En dit zowel "maandagavond of dinsdag overdag en dinsdag avond"
Wel liefst mensen die zelf een auto hebben en ook kunnen filmen en foto's maken ! Net zoals ik...
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Voor de Westelijke helft van Nederland (als je Nederland verdeelt in oost en west), Ziet die timing er wel perfect uit toch?
Anders mensen uit het oosten: chase naar het westen!!
Zeker de moeite | Gewijzigd: 25 juni 2011, 17:56 uur, door weerfreakje
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Sommige mensen.. tss.
Ik doelde er eingelijk op, dat de kansen voor het westen en midden groot zijn...(werd net gezegt)
oosten misschien minder...
Ik zeg eerst maar eens zien (we zien het wel)... tis vaker veranderd...
misschien zo duidelijker voor je?
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Dalfsen ligt ver in het oosten, dus wij hebben pech...
We moeten gewoon rustig afwachten, ik ga gewoon buiten Dalfsen waarnemen. 's Morgens eerst werken. In hoeverre kunnen deze kaarten en gegevens extreem nog veranderen?
Sommige mensen.. tss.
ik wil ook zo'n onweer-online t-shirt
Maar volgens mij ligt het oosten er nu ook iets beter bij ?
Maar volgens mij ligt het oosten er nu ook iets beter bij ?
Zei ik ook al in vorige post
Ziet er weer wat beter uit Nu nog hele land en ik ben tevreden
Eerst zien wat we werkelijk krijgen dinsdag, dan pas klagen. Heeft werkelijk geen enkel nut om nu al gefrustreerd te zijn omdat de kaarten wat minder zijn voor je eigen omgeving.
Houd de moed erin en reageer je frustraties niet af op andere gebruikers hier op dit forum. Geniet gewoon van het mooie weer dat we de komende dagen krijgen!
Zo dat wilde ik even kwijt
het is net Ajax Feynoord
We zullen zien, ik blijf er maar neutraal onder, ik vind dat de zomer raar is gestart erg koud
dus het verbaasd me dat er een hitte golf komt van 2 dagen boven de 30 graden, wat gevolgd wordt door afkoeling
wat gepaard gaat met onweer. Het wordt een spannende zomer! Maar een andere zomer dan alle andere zomers.
Wat betreft onweer, Peter Thiemom ding, ik kan ze naam niet spellen, had het gisteren ook over zwaar onweer
daar heeft ie het normaal niet echt over. Piet Paulusma zei hetzelfde, Reinier van den Berg ook .. KNMI niet
maar daar klopt wel meer niet bij