Temp stijging is inderdaad begonnen in het zuidwesten.
Vanacht zou het 15 graden moeten wezen dan moet de temp nog even stijgen.
Ik denk dat NH wel de 30 gaat halen. Waarom? De temperatuur stijgt als een raket dinsdag en met aan zwakke wind (zolang deze niet van zee komt) zul je eind van de ochtend al 30 graden kunnen bereiken, mits de eventuele bewolking niet te dik is.
hier zie je de warme lucht mooi aankomen
ik heb dikke vette zin in zinderende hitte!
momenteel is het me écht te koud buiten brrrr
that makes two of us
Maar dan wil ik wel dinsdagavond zinderend hard onweer hier hebben haha:)
ik heb dikke vette zin in zinderende hitte!
momenteel is het me écht te koud buiten brrrr
Ja daar zeg je wat, zit hier nu met een trui aan in huis en Dinsdag kan ik hier wegbroeien van de hitte.
maargoed de temps mogen in ider geval wel omhoog, want dit is te koud
ziet er nog steeds leuk uit voor dinsdag, hoop ook op wat hagel van betekenis
golfballen wordt wat teveel van het goede
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Er is een MOGELIJKHEID dat supercellen ontstaan, en daarbij is er KANS op hagelstenen van 5-7 cm.
inderdaad er IS een mogelijkheid en waarschuwt daarvoor dan kun je het beter iets overdrijven want anders trekt niemand het aan
maargoed de temps mogen in ider geval wel omhoog, want dit is te koud
ziet er nog steeds leuk uit voor dinsdag, hoop ook op wat hagel van betekenis
golfballen wordt wat teveel van het goede
ik heb naast een extra trui aangetrokken ook de kachel omhoog gegooid lekker op de bank genesteld me blindstaren op de veelbelovende kaarten en voorspellingen voor di/wo dag...
die hagel zie ik niet zo zitten:S vind dat zielig voor de dieren die in de weides staan in het boerenland hier!
die voorpret hier op o-o vind ik trouwens net zo gaaf en gezellig als het naderende ''on'' weer!
die hagel zie ik niet zo zitten:S vind dat zielig voor de dieren die in de weides staan in het boerenland hier!
die voorpret hier op o-o vind ik trouwens net zo gaaf en gezellig als het naderende ''on'' weer!
hier op o-o is het voorgedoe super gaaf en spannend maar ehm een naderende onweersbui staat bij mij toch net iets hoger
Dat werd tijd want ik zit met de kachel aan nu, terwijl het zomer is
ja oke, maar de voorpret beangstigt me niet!
zwaar onweer daarintegen wel! maar ach ''al chasend in mijn autootje voel ik me veilig''
gaat wel goedkomen! camera's klaar en tank vol
Koud is bij mij beneden 0 loop gewoon in t.shirt korte. en deuren open. zie er tegenop die 30 gr. echt niet gezond minder zuurstof in de lucht.. gelukkig lijkt het van korte duur. dan gauw terug naar 20 gr das me warm zat. hou veel van extreem weer maar geen extreme hitte.
Temp stijging is inderdaad begonnen in het zuidwesten.
Vanacht zou het 15 graden moeten wezen dan moet de temp nog even stijgen.
Er is dan nauwelijks wind, dus dan kunnen wij wel degelijk de 30 graden halen.
Ik ben het niet altijd met je reacties eens, maar hier moet ik je volledig gelijk in geven.
20graden is lekker, zacht briesje erbij en de zon die het aangenaam houd, warmer dan 25moet je bij mij niet aankomen, want dan houd ik het niet meer vol
Al vind ik de hitte al een stuk minder erg als ik weet dat het verdrongen wordt met een flinke onweersbui
aan het eind! wow! zegt Reinier zomaar ff zware onweersbuien met alles erop en eraan !!
aan het eind! wow! zegt Reinier zomaar ff zware onweersbuien met alles erop en eraan !!
Zo willen we het horen:D komende dagen in de gaten houden dus;);p