ach dan hebben we 28/29 juni syndroom
mensen blijven altijd zeuren
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Zeg dat! Laten we we proberen zo goed mogelijk te voorspellen wat er gaat gebeuren dinsdag. Vooral voor de mensen die echt geen idee hebben wat er gaat gebeuren!
ik heb ''wat ben ik jaloers als ik over 25/26 mei lees'' syndroom en volgens mij heb ik straks het ''wat ben ik jaloers als ik over 25/26 mei en 28/29 juni lees'' syndroom. Maar het kan nog veranderen al verwacht ik dat het wel ongeveer bij deze kaarten blijft | Gewijzigd: 25 juni 2011, 21:49 uur, door onno333
haha Jan je woorden klinken als muziek in mijn oren
Inderdaad, zullen we weer een paar jaar hiernaar refereren tot het volgende spektakel Ik ben benieuwder en beniewder. | Gewijzigd: 25 juni 2011, 21:52 uur, door stratocumulus
Ik vind onweer erg leuk en mooi om te zien maar dit lijkt mij toch best eng! Ziekelijke dreunen ook, niet normaal meer
Gave inslag at: 2:05 btw | Gewijzigd: 25 juni 2011, 21:54 uur, door Onweerfreakjuh
Heb dit op mijn huwelijksreis vorig jaar mogen meemaken....gingen aan de kust in Mexico met de
dolfijnen zwemmen tot er plots een hels onweer losbrak ! Daar was letterlijk en figuurlijk elke bliksem een inslag !
Ni normaal, hebben er zeker een 7-8 tal na elkaar gehad mooiste ervaring ooit van onweer... | Gewijzigd: 25 juni 2011, 21:55 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Mensen die willen chasen in de ruime omgeving West-Oost Vlaanderen,Brabant en grens met NL - Sluis - Antwerpen en de grens met Frankrijk regio Doornik tot De Panne-Duinkerke(France) mogen mij een PM sturen !
En dit zowel "maandagavond of dinsdag overdag en dinsdag avond"
Wel liefst mensen die zelf een auto hebben en ook kunnen filmen en foto's maken ! Net zoals ik...
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
* Het welbekende on/off topic gebeuren: In één bericht zowel offtopic als ontopic zaken vermelden. Dit lokt bij anderen reacties uit en daarmee dwalen we enorm het onderwerp af. Het gehele bericht wordt verwijderd.
* Het alom beruchte "We krijgen niets" zonder enige verdere toelichting. Probeer duidelijk te formuleren waarom je denkt, dat je niets meer krijgt. Bijvoorbeeld aan de hand van kaarten en dus niet alleen op gevoel.
* Het vragen van "Hoe laat krijg ik onweer of wanneer krijg ik onweer" zal ook de prullenbak in gaan. We proberen in de startposting met tekst en plaatjes het zo uit te leggen, dat iedereen het kan snappen. Vragen om verdere uitleg van dit bericht kan en mag natuurlijk gewoon. | Gewijzigd: 25 juni 2011, 22:11 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
door de media en de mensen wederom is het KNMI op de kaart gezet voor valse weeralarmen en zijn ook regelmatig aangeklaagd voor schadevergoedingen daarvoor aldus Gerrit Hiemstra. het KNMI is nu voorzichtig met het uitgeven van alarmen dus trek je er niet teveel van aan;)
* Het welbekende on/off topic gebeuren: In één bericht zowel offtopic als ontopic zaken vermelden. Dit lokt bij anderen reacties uit en daarmee dwalen we enorm het onderwerp af. Het gehele bericht wordt verwijderd.
* Het alom beruchte "We krijgen niets" zonder enige verdere toelichting. Probeer duidelijk te formuleren waarom je denkt, dat je niets meer krijgt. Bijvoorbeeld aan de hand van kaarten en dus niet alleen op gevoel.
* Het vragen van "Hoe laat krijg ik onweer of wanneer krijg ik onweer" zal ook de prullenbak in gaan. We proberen in de startposting met tekst en plaatjes het zo uit te leggen, dat iedereen het kan snappen. Vragen om verdere uitleg van dit bericht kan en mag natuurlijk gewoon.
hahaha iedereen is gelijk stil maar ik heb even je kaarten bekeken en ik zie dat de dauwpunten richting 30, 35 gaan maar ik denk bij een tornado de punten meer richting 60 of 70 moeten gaan klopt dat?:)
dauwpunten van 60 of 70 graden!!!!!! hou maar op!!!!! Dan bedoel je vast wat anders . Dauwpunten van 20 graden zijn hier al zeldzaam
Het moet niet zo zijn dat het hier een slowchat gaat worden, daarvoor hebben we de chat, berichten die in onze ogen geen toegevoegde waarde hebben zullen we verwijderen, zo blijft het enigszins ook overzichtelijk voor de anderen!