Ik ben Mikal, ben 15 jaar (jaja, bedank mijn broer maar dat ik er nu ook van hou :3) en woon in Oldenzaal dicht bij Enschede in Overijssel.
Mijn broer (Yoram) heeft hier ook al een paar weken geleden zich aangemeld dus ik dacht van laat ik dat ook maar eens doen! Hier een post van mijn broer
Ik ben van extreem weer gaan houden grotendeels via Storm Chasers wat ook nu wel een grote droom begint te worden om daar eens te zijn tijdens Tornado Season.
Ben nu ook op school een beetje bezig als ik niks te doen heb naar het kijken van buien in de omgeving, als het dichtbij komt ga ik er wel even heen alleen of met broer.
Mijn broer en ik zijn er al een paar keer weg geweest naar leuke buien, hij heeft al het materiaal daarvan jammer genoeg, dus kan amper wat van mezelf posten wat ik al heb gedaan. Alleen gister rond half 7 heb ik twee mooie foto's gemaakt met mijn mobiel (3,2 Megapixels) omdat ik niks anders bij de hand had. Heb nu een foto camera van 7,2 Megapixels geregeld.
http://t.co/qFmkEjn bit.ly/jH42qi
Ben zelf al wel wat bekend met alle codes op forums etc maar weer een nieuwe lijn hier !
Je kan altijd wel vragen naar meer informatie over mij natuurlijk.
Groeten, Mikal
En ook hele mooie platen
Groetjes van Ome-Jo€p | Gewijzigd: 24 juni 2011, 23:32 uur, door Ome-Joep