Ik ben Laura, 24 jaar en kom uit Huissen, nabij Arnhem.
Na Jan een tijd gevolgd te hebben op Twitter en af en toe eens meelezen op het forum, heb ik mezelf maar geregistreerd.
Erg veel van weer weet ik niet, maar dat ik het interessant vind staat als een pijl boven water.
Ik heb samen met mijn vriend een vaste sta-plaats op een camping in Nunspeet. Deze camping is nogal primitief en dus hebben we stroom via een zonnepaneel en omvormer.
We hebben wel digitenne en een 12 volt tv'tje, maar die staat lang niet altijd aan.
Aangezien we dus ook niet heel goed ontvangst hebben, ook mobiel internet is daar een drama, is het voor mij wel handig te herkennen wanneer we 'als de sodemieter naar binnen moeten' als er slecht weer aankomt. (we staan aan het Veluwemeer, en ook daar kan het flink spoken hebben we meegemaakt...)
Dus, ik ga me maar eens even inlezen hier. Mochten jullie nog leuke tips voor me hebben, hoor ik dat natuurlijk graag!
Groetjes,
Laura
Voor morgen kan ik idd vast oefenen..hoop alleen dat ik een beetje goede foto's kan maken. Ik heb niet zo'n spectaculaire fotocamera hahah...
En sja, wie weet krijgt het oosten niet zoveel als het westen...Stiekem hoop ik wel dat het hier lekker gaat spoken.