Af en toe, als ik een mooi wolkje zie, maak ik daar even snel een foto van.
Dus was ik vanochtend een beetje aan het rondneuzen in mijn mobiel, en het blijkt dat ik er nog aardig wat plaatjes op heb staan. Een aantal daarvan wou ik even met jullie delen.
De foto's zijn gemaakt met een 2 MegaPixel mobiele telefoon, dus de kwaliteit kan wat minder zijn.
Mijn excuses als het teveel foto's zijn. | Gewijzigd: 24 juni 2011, 14:26 uur, door heetenoverijssel
Bedankt!
Ik gebruik een heel simpel mobieltje, de Samsung Star Qwerty.
Er zit maar 2 MP op en heeft verder helemaal geen aparte functies/instellingen, dit zijn dus gewoon standaard foto's.
Maar voor zo'n telefoontje die er helemaal niet voor gemaakt is, kan ik er niet over klagen! | Gewijzigd: 25 juni 2011, 15:48 uur, door heetenoverijssel
Ik gebruik een heel simpel mobieltje, de Samsung Star Qwerty.
Er zit maar 2 MP op en heeft verder helemaal geen aparte functies/instellingen, dit zijn dus gewoon standaard foto's.
Maar voor zo'n telefoontje die er helemaal niet voor gemaakt is, kan ik er niet over klagen!
Ah ok! Nou ja prima toch. Die camera's in mobieltjes worden ook steeds beter! Maar het gaat niet alleen om de camera he, maar ook om het 'zien' van het mooie plaatje. De camera legt het slechts vast.
Ik heb dit mobieltje nou anderhalf jaar, en hij doet nog prima!
En, daar ben ik het helemaal mee eens!
hier een link naar 28 juni 2011:
Link: http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=26316 | Gewijzigd: 28 augustus 2011, 16:41 uur, door heetenoverijssel