In totaliteit heeft hij +- 13-14 uur aangestaan(van 7.00 - 21.45) met om de 10 seconden één frame.. Het filmpje duurt dan ook niet langer dan 4 minuten.. Ik wou het filmpje tot in het donker laten door draaien maar door dat ik dit vaker geprobeerd heb, begint de camera te focussen en verliest hij kwaliteit..
Het gevoel bij dit filmpje in het begin is, oh wat saai, maar der mate de dag des te mooier het wordt
Ik zou graag ook willen weten wat jullie er van vinden en wat er goed en/of niet goed was en wat er natuurlijk beter kan!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Yoram
Ik hou wel van timelapse filmpjes
Heb zelf ook 2 gemaakt, die ik btw in mijn foto blogje gezet heb.
Welke cam heb je ervoor gebruikt? Omdat je zegt, dat hij anders begint te focussen.
Als het een spiegelreflex is, dan kun je hem (mits mogelijk natuurlijk) gewoon op manuele focus zetten. (wat bij timelapse fotografie een must is)
Eigenlijk hetzelfde verhaal bij de witbalans. Vast zetten, zodat je geen verschillen krijg in de kleuren bij verandering van het licht. (Gaat het filmplje tenminste niet flikkeren)
Ik vind het filmpje in ieder geval geslaagd
Bedankt voor de tip! ga er zeker even mee liggen klooien! ik heb een videocamera i.p.v. een foto camera / spiegelreflex camera.. Wat nog wel in de planning staat te kopen
Maar het flikkeren valt op zich nog wel mee toch?
Ohja en is gemaakt in de Time Lapse mode, dus niet gefilmd en de snelheid aangepast | Gewijzigd: 25 juni 2011, 21:40 uur, door MarkNL
| Gewijzigd: 26 juni 2011, 00:18 uur, door Tyshane