Ik hoor veel mensen van, het hangt nu boven engeland, alleen dat verdwijnt naar boven toe en zien we nix van.
Wij moeten het hebben wat er vanuit belgie en frankrijk onze kant op komt, gok ik...
Al de radarplaatjes dateren bij mij tot max 14:14uur ... geen idee hoe jullie het zien.
Dus......
Ik gooi er een NIEUWE fine-tuned schatting tegen aan dat er tussen vlissingen en goes iets te beleven gaat zijn vanaf een uur of 6:45....Terneuzen gok ik op 18:15uur | Gewijzigd: 28 juni 2011, 18:05 uur, door mrijkhals
Maar als jullie een plek vrij hebben en langs Amersfoort komen, zou diegene dan mij ff een PB kunnen sturen??
Benzinekosten delen uiteraard
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Aangezien ik hier de meeste potentie zie m.b.t. onweer.
28 juni had ik het goed, zaten in het ergste van heel Nederland, vlakbij Vught , 18 augustus zaten we supergoed, alleen konden we niet verder vanwege een auto ongeluk
Dus ik denk dat dit ook een wijze locatie is!
Lijkt me tof om morgen eens met meerdere weerkenners/fanaten/fotografen op pad te gaan. Bij interesse of mogelijkheden stuur een pb.
Lijkt me tof om morgen eens met meerdere weerkenners/fanaten/fotografen op pad te gaan. Bij interesse of mogelijkheden stuur een pb.
Niet te vergeten de Hulserberg in Simpelveld, mooi uitzicht richting het zuiden.
Maar ik ga morgen waarschijnlijk niet op pad, omdat ik denk dat als ik hier 't veld inloop genoeg te zien krijg, en verder heb ik niet zo gek veel tijd. Moet m'n koffer inpakken morgen want maandag gaat m'n vliegtuig naar de zon...
Maar ik ga morgen waarschijnlijk niet op pad, omdat ik denk dat als ik hier 't veld inloop genoeg te zien krijg, en verder heb ik niet zo gek veel tijd. Moet m'n koffer inpakken morgen want maandag gaat m'n vliegtuig naar de zon...
Ik denk inderdaad dat we beiden op een prima locatie zitten. Maar toch ga ik er vanmiddag nog op uit met de auto!
Anders was ik het zeker wel van plan, Brabant in en daar een mooi plekje vinden.
Het moet maar naar mij toe komen deze keer als er een fotoshoot gedaan gaat worden.
Veel plezier mensen !
Glenn
Startlocatie is Vierlingsbeek (NO-brabant). Mijn gebied gaat van N-Brabant, Limburg, Gelderland en een deel van Duitsland.
Vandaag geen chase, heb een festival in Boxmeer(VoltRocksOut). Heb binnenkort een eigen auto, kan ik vaker chasen. IIG, bij mij is de bijrijdersstoel meestal ook vrij, maar dat vermeld ik dan wel.
Mijn chase gebied: Arnhem-midden Limburg en van Den Bosch tot Kleve/Emmerich/Goch en verder Duitsland in.
Ik start altijd in Erm, net onder Emmen. Vanuit daar rij ik overal heen.
Afgelopen dinsdag nog via Coevorden, Duitsland in gereden en de A31 gepakt richting het noorden en bij Vlagtwedde weer de grens over terug naar huis.
Er kunnen bij mij altijd mensen bij!