misschien zit men dan wel dicht bij elkaar, en kan je dan ineens gezamelijk genieten!
Goed plan! Wie weet komen mensen elkaar toevallig tegen, herkenbaar aan de onweer-online stickers en shirts!
Nog nooit gedaan,
Lijkt me wel supervet, heb alleen (nog) niet zo heel veel verstand van alles.
In apeldoorn kan ik wel touren alleen snelweg wordt een probleem hahaha me auto raakt nogal snel oververhit
Lijkt me wel supervet, heb alleen (nog) niet zo heel veel verstand van alles.
In apeldoorn kan ik wel touren alleen snelweg wordt een probleem hahaha me auto raakt nogal snel oververhit
Ik zie daar een topic in ..
Daar heb je wel gelijk in. Als het puur om beeldmateriaal gaat is het handiger om solo te gaan. Maar goed; chasen & spotten gaat niet alleen om de pica's maar ook om het delen van de oehs en de aahs.
| Gewijzigd: 28 juni 2011, 00:39 uur, door Tyshane
zijn er mensen die vanuit Twente omgeving hengelo gaan chasen?? zoja kan ik mee?? ik heb zelf 1 canon 1000d met 18-200 en 70-300, 2 cobra portofoons, en een camera prof. sony xd cam.
Laat me horen!! anders ga ik alleen chasen maar wil wel graag in contact blijven met mensen van O-O.
Ik ga morgenochtend eerst alles goed in de gaten houden via de thuis pc,
en als het moment er is dat ik meer weet vertrek ik met piepende banden naar ZW.
Rotterdam/Hoek van Holland denk ik.
Ik vertrek uit De Bilt, als mensen mee willen rijden (Egelantiertje?) zijn ze altijd welkom.
Benzine geen probleem, kosten zijn voor mij, een hobby kost nou eenmaal geld
Iemand met draadloos internet is helemaal welkom, ik heb alleen mobiel internet,
op een simpele nokia telefoon.
Denk dat er morgen geen doorkomen aan is bij O-O en buienradar.
Serieuze interesse? Stuur me maar een SMS dan, PB is te kort dag denk ik, mocht het morgenochtend al wat worden.
0654740685 (dit is mijn 2e (nood)nummer, dus bij misbruik gaat ie gewoon uit, m'n huidige nummer kan je via PB vragen)
Gr Ro
Je moet niet uitgaan van MIJN kaartje.
Ik heb een beetje de kaarten bekeken waar ik de meeste kans heb op de zwaarste buien.
Zou graag de hagelstenen van 5cm willen zien, KNMI kaartje geeft aan voor di-wo nacht onweer met hagel in de provincie waar ik woon
Maar eigenwijs genoeg , verwacht ik dus toch het zwaarste ergens in zuid-/westen en midden.
Ik denk dat we later achter de buien aan rijden richting Assen weer.
Waar ik naar toe wil gaan (MOMENTEEL, tijdstip van typen):
1. Haarlem
2. Gouda
3. Utrecht
4. Nijmegen
5. Amersfoort
6. Nunspeet bij het water / misschien aan het water kijken bij de IJsselmeer
En dan vanaf ongeveer zo'n route ook naar Assen rijden
| Gewijzigd: 28 juni 2011, 03:01 uur, door dv_chaser
Alleen jij komt te laat denk ik, en ik hou niet van te laat komen
Meld je ff ziek ofzo
Ik sta er liever 3 uur te vroeg dan 5 minuten te laat....
Ik heb een beetje de kaarten bekeken waar ik de meeste kans heb op de zwaarste buien.
Zou graag de hagelstenen van 5cm willen zien, KNMI kaartje geeft aan voor di-wo nacht onweer met hagel in de provincie waar ik woon
Maar eigenwijs genoeg , verwacht ik dus toch het zwaarste ergens in zuid-/westen en midden.
Ik denk dat we later achter de buien aan rijden richting Assen weer.
Waar ik naar toe wil gaan (MOMENTEEL, tijdstip van typen):
1. Haarlem
2. Gouda
3. Utrecht
4. Nijmegen
5. Amersfoort
6. Nunspeet bij het water / misschien aan het water kijken bij de IJsselmeer
En dan vanaf ongeveer zo'n route ook naar Assen rijden
Dennis kun je mij oppikken mischien, we kennen elkaar al een beetje via mijn broertje die half Assen en half Twente is , ik heb 2 porot's en dikke camera's bij mij!! kun je mij oppikken bij Almelo of Hengelo?? zoniet geef ik je veel plezier!! Martin 06-45155292
Een volgende keer heb ik wel iemand bij me met een grotere auto , Seat stationwagen.
Mijn kameraad is pas om rond 15.15 uur klaar. Ik zelf heb al zomervakantie sinds 18 juni
@Martin1976 , Het is maar een opel corsa, ik denk dat het aardig krap zit met 3 man in een auto.
Ik moet ook mijn spullen op de achterbank kwijt enzo, statief, eten, drinken, camera, videocamera.
Ook voor jou geldt, volgende keer heb ik iemand bij me met een grotere auto!
Ben momenteel wat scenario's aan het maken. Zal ze zo even online zetten
Als het echt laat komt kan je die Corsa hier neer zetten en rijden we met z'n 3en de buien tegemoed, voor mijn part rijdt die maat van je in mijn auto, maakt mij niet uit.
Dit komt niet zo heel vaak voor, dus ik trek ff een naggie door.. | Gewijzigd: 28 juni 2011, 04:54 uur, door Ro75
` De onweersbuien die voor vandaag zijn
voorspeld,zijn eerder gekomen dan
verwacht.Boven Zeeland begon het al
rond 08.00 uur te onweren.De buien zijn
volgens weerkundigen zwaarder dan
aanvankelijk werd gedacht.
De buien breiden zich de komende uren
uit over de rest van het land.Het KNMI
zegt dat er lokaal veel wateroverlast
kan ontstaan.
Vanaf het middaguur rijdt de NS met een
aangepaste dienstregeling in verband