Ik heb nog geen idee waar ik naar toe ga rijden, het liefst zit ik midden in de bende, hoe heftiger hoe beter! En, zoals de discussie elders al ging, ik snap dat dit wat gevaren met zich mee kan brengen, maar die neem ik dan maar voor lief! Hoe harder en heftiger, hoe beter! En ik ben goed voorbereid, er gaat genoeg mee om alles te overleven laten we maar zetten
Zal morgen af en toe zeker laten weten waar ik uithang!
Mochten er mensen zijn die de actuele status van het weer in Gouda willen zien, kijk dan ook zeker even op mijn site:
erikkuster.nl
Groetjes!
ScoutErik | Gewijzigd: 27 juni 2011, 18:46 uur, door ScoutErik
We komen vanuit Zwolle, waar we heen gaan weet ik nog niet. =) Meestal chasen we in Flevoland.
Alleen word de chase dan heel erg duur.
vliegtuig etc etc etc
Haha
En je kan ze niet met het blote oog zien
Inderdaad, gaat super snel en is gewoon niet te zien.
Alleen een lichtgevoelige hogesnelheids camera kan dat zien! | Gewijzigd: 27 juni 2011, 20:40 uur, door shelfcloud
Maar goed woon in een flat en dan kan ik via het trappengat zo'n 6 hoog kijken. Dus mooi uitzicht waarschijnlijk.
Lucky you:p Het liefst zou ik een keer gaan chasen rondom Utrecht, maar gezien de gebrekkige tijd morgen ga ik ook maar een hoge flat uitzoeken met uitzicht op zuidwesten:)
Moet het onweer wel activeren boven Utrecht, anders tjah
2 spiegelreflex fotocams en handcompackt alles op statief klaar staan..
Dit word me eerste echte chace helaas tot nu toe wel alleen dus blijf wel in de buurt van Gorinchem hangen met eventueel later toch de bui achterna te gaan. Zijn er ook chasers hier in de buurt die in colone rijden?
Of zijn er ervaren chacers die nog een plekkie vrij hebben voor deze "leek" natuurlijk betaal ik n deel mee in de brandstofkosten
groetjes Lynette | Gewijzigd: 27 juni 2011, 21:20 uur, door Resident Evil
Hopenlijk komen we terug met mooie filmpjes en foto's!
Zit hier goed,dus dan maar vanaf het Balkon. Staat gericht naar het Zuiden en deels Zuid-Westen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Zijn er ook walkytalky gebruikers? Heb de mijne uit het stof gehaald