Heb meestal wel een auto ter beschikking, en anders deel ik natuurlijk in de kosten. Heb een telefoon met internet.
Ik woon in Lent, en mn ouders in Renkum dus ook daar ben ik regelmatig
Ik blijf in de buurt van Zuidholland Zuid (gorinchem en arkel)
Indien jullie in de buurt zijn en er weinig "activiteit" is mogen jullie een "bakkie" komen doen.
Ik hou het forum goed in de gaten
Of als jullie een gifgroene ford zien staan met 2 dames er in zou ik het wel zijn
Groetjes
Mensen die willen chasen in de ruime omgeving West-Oost Vlaanderen,Brabant en grens met NL - Sluis - Antwerpen en de grens met Frankrijk regio Doornik tot De Panne-Duinkerke(France) mogen mij een PM sturen !
En dit zowel "maandagavond of dinsdag overdag en dinsdag avond"
Wel liefst mensen die zelf een auto hebben en ook kunnen filmen en foto's maken ! Net zoals ik...
Andere suggesties en locaties zijn welkom....
Zou willen chasen met meerdere mensen of teams...
Edit*
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Ik ga naar het strand als het daarover heen komt en zo niet hoop ik dat ik wat meekrijg...
wie gaat vanuit die omgeving?
Of een beetje door limburg rijden.
De vaste plek in mijn woonplaats in de gaten houden en dergelijke
Dus misschien zijn er nog meer mensen uit de buurt. | Gewijzigd: 27 juni 2011, 00:50 uur, door Shift3r
Kansen pakken!
+ altijd in het veld of op een dijk, in mijn enthousiasme sta ik meestal niet meer stil bij wat gevaarlijk is. Door de lens van mijn videocamera bestaat er geen gevaar.
Zo kunnen we namelijk kijken waar iedereen zit en zich naar toe verplaatst
Ik ben er zeer tevreden over
Voor mijn mailadres voor me toe te voegen op laditude stuur maar een Pmetje
En zijn er ook twitteraars aanwezig? http://twitter.com/lynetterensen | Gewijzigd: 27 juni 2011, 02:23 uur, door Resident Evil
en ik heb ook google laditiude...
sommige hier hebben mij daar al op toegevoegd. | Gewijzigd: 27 juni 2011, 08:58 uur, door Fanatic (Arnhem)
wie gaat vanuit die omgeving?
Welk strand?
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Ik plan zelf pas echter als de bui in zicht is (radar natuurlijk). lijntjes trekken en zien waar deze gaat raken. Volgens mij kan je volgens mij dan pas echt een locatie zoeken...
vanaf almere strand kan je geweldige foto's maken...! daar heb ik al eerder gestaan!
maar eerst maar zien waar de echte hit komt..:D