Ik bedoel met open plekken een weiland met bomen.
Citaat van Kimmey, zondag 26 juni 2011, 14:26 uur Bedenk wel nieuwe chasers dat je wel iets of wat verstand moet hebben van onweer en de dingen eromheen. Dat je niet in gevaarlijke situaties terecht komt zoals een paar vorig jaar wel gedaan hebben.
Als je het dan hebt over 'verstandig zijn' betreffende gevaarlijke plaatsen, dan lijkt me 'het dak op' een goede!
| Gewijzigd: 26 juni 2011, 18:16 uur, door Tyshane
En dr staat een rijtje bomen achter die plek, maar heb liever dat de bliksem daar op in slaat dan op de auto ivb de laptop...
Moet morgen nog wel ff batterijen halen voor mn camera... | Gewijzigd: 26 juni 2011, 18:52 uur, door Ries
Aan chase moet ik meer aan een echt actieve rit denken waarbij je een bui op grotere afstand opzoekt en volgt. Daarom noem ik mijn ritjes liever mini-chases. Wel actief achter een bui aan en opzoeken maar allemaal niet te ver weg.
Voor dinsdag ligt het iets anders ditmaal. De onweersbuien lijken zich overdag vooral in het westen voor te doen terwijl voor het oosten meer nachtelijk spektakel te verwachten is (met redelijke kans op MCS ivm betere ligging jetstream).
Dinsdag probeer ik vrij te krijgen en ga op pad (tot ergens het midden van Nederland en ahv laatste kaartjes kijken waar wat te beleven valt.
En dr staat een rijtje bomen achter die plek, maar heb liever dat de bliksem daar op in slaat dan op de auto ivb de laptop...
Moet morgen nog wel ff batterijen halen voor mn camera...
Ik heb effe een vraag, ik had een spot ontdekt in tilburg ( randweggeloof ik), echter welke polder bedoelen jullie?
hangt er beetje van af hoelaat de buien aankomen, snachts is geen optie moet woensdag weer om 7:00 op
als de buien beetje vroeg komen
zal de polder en amsterdam een goede locatie zijn hoop ik.
gelukkig maar een klein stukje reizen vanaf hoofddorp
Als je het dan hebt over 'verstandig zijn' betreffende gevaarlijke plaatsen, dan lijkt me 'het dak op' een goede!
Jawel hoor want het dakkapel van mijn bovenbuurman grenst aan het dak.. Ik sta dus semi-binnen.