Balkon op het Zuiden 4 hoog en kan het dak op.
En een Balkon op het Noorden.
Nou wat wil ik nog meer.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
maar wat ik over die wolkentoppen lees,.. kunnen we beter een goede schuilplaats (zie tunnel oid) gaan zoeken dan het perfecte uitzicht..
hagel is iets wat ik niet graag zie als het grote stenen zijn,... dan parkeer ik me autotje liever ergens in een hoekje.
zijn nog 2plaatsen vrij in de auto, vertrekt uit groningen(begin / loop vd dag tussen 12.00 en 15.00uur), en zal door de airco lekker koel zijn.
Mijn gebied is Brabant en dan omgeving tilburg, den bosch en als het moet verder, maar zit met mijn werk overdag.
Hoop dat het dinsdag avond pas los gaat.
Iemand nog hier uit deze omgeving ? die wil gaan chasen.
Het ligt er aan hoe de buien gaan.
Als de buien hier recht overheen komen, blijf ik denk ik gewoon thuis.
Misschien dat ik even naar spaarnwoude rij om bij snowplanet boven een paar foto's of filmpjes te maken, als er een wallcloud ofzo aan komt.
Ik een mobiel met WiFi maar zonder internet. Ik kan vanaf ongeveer 2 uur. Ik krijg namelijk om 1uur vakantie. Dus een chase zou ideaal zijn om de vakantie mee te starten. | Gewijzigd: 26 juni 2011, 11:39 uur, door mike1131
*Speltip 10: Denk goed na voor je inzet*
Het ligt er aan hoe de buien gaan.
Als de buien hier recht overheen komen, blijf ik denk ik gewoon thuis.
Misschien dat ik even naar spaarnwoude rij om bij snowplanet boven een paar foto's of filmpjes te maken, als er een wallcloud ofzo aan komt.
Mooi uitzicht daar doe je goed De pier bij ons is ook mooi
En bovendien word dat hier op O-O wel vaak gezecht.
Al kan dat niet vaak genoeg gezecht worden natuurlijk!
@ JPP,
Als ik de bui vanuit het zuiden nader zit ik aan de achterkant van de bui, en is hij hier dus al voorbij
Daar heb ik dus niet veel aan als het een wallcloud ofzo is.
Dan moet ik alsnog door de bui heen rijden om er voor te komen, om mooie foto's te maken
Als de bui niet te snel gaat dan. | Gewijzigd: 26 juni 2011, 15:27 uur, door smarkie
En bovendien word dat hier op O-O wel vaak gezecht.
Al kan dat niet vaak genoeg gezecht worden natuurlijk!
Daar vergis je je best wel in.
Je hebt altijd mensen erbij zitten die bijvoorbeeld naar een open plek gaan maar dat is juist gevaarlijk.
Je hebt altijd mensen erbij zitten die bijvoorbeeld naar een open plek gaan maar dat is juist gevaarlijk.
Sta altijd op open plaatsen, vooral voor het zicht. Meestal op een dijk aan het water en nooit iets gebeurt.... Maar ik ga dinsdag wel even op pad