Oftewel dat is nummer 2 ditjaar
@koen17, je was me net voor
Geniet ervan!! Als ik het vanaf hier bekijk, krijgen jullie nog wel meer vanaf zee; blijven grijze wolken binnenkomen (en dat ligt niet aan de zon die erop schijnt!). Hier brand ik letterlijk weg in de zon, afgewisseld met hoopgevende wolken die om Vlaardingen heen trekken..
Vind het altijd maar raar hoor, hier met bakken uit de hemel en 10km verder(bijvoorbeeld) is het zonnig en warm
Ja, bizar hè?! Geeft wel schitterende plaatjes, alleen soms ook gevaarlijke situaties, omdat je niet weet waar het vandaan komt..
Als ik een fiets had, was ik richting A'dam gaan fietsen, haha! Boven zee nog steeds mooie opstuwing van leuke wolken..
En Gerard; ja, zal je altijd zien, haha!
Dat kon je wel zeggen, iets van 10 seconden ofzo!
Zie het maar als een voorproefje voor dinsdag | Gewijzigd: 24 juni 2011, 09:26 uur, door koen17
Zie het maar als een voorproefje voor dinsdag
Hier weer eens een rode kring om de zon; das logisch . Regen is er op dit moment genoeg boven de kustgebieden. Hier is het droog, dus ik ga even een o-o-o halen (onweer-online-ontbijtje )!
Ik bedoelde een quootje, geen reply.. | Gewijzigd: 24 juni 2011, 09:30 uur, door babsdekker
Ziet er trouwens voor Haarlem wel redelijk uit nu..
Aha, import! Van 8 hoog heb je idd prima uitzicht vanuit de Holy. Kun je de buitjes van vandaag goed bestuderen
Woon zelf in West.
afwachten maar.
groeten marieke
Ligt er maar net aan waar in Gelderland. Hier hebben we tot op heden slechts 2 serieuze onweersbuien gehad en 4x 1 rommel. Het trekt vaak net ten zuiden en noorden langs, net zoals nu . Ik heb wel enorm kunnen genieten van alle mooie wolkenpartijen die links en rechts over ons heen trokken. Dinsdag wordt als het goed is alles anders .
Woon zelf in West.
Hahahaa heb ook in de Holy gewoont op de stadhouderslaan? in die hoge vierkanten flat
naast de zonnehoek. Ben zelf een westlandse uit Wateringen.....
Was echt machtig hoog daaar
Woon nu op het platteland met niets achter mijn huis kan de buien zo aan
zien komen rollen wauuuw.
25 / 26 mei paar jaar geleden hebben we in culemborg heel veel geluk gehad! (vriendin woont daar) toen sloeg de bliksem nog in een lataarnpaal in bij haar in de buurt, toch freaky als je op 30meter afstand staat binnen...
Klopt, maar 25 en 26 mei 2009 was natuurlijk een gedenkwaardige dag voor het gehele land . | Gewijzigd: 24 juni 2011, 10:22 uur, door -Lorenzo-