Ik laat ook even weer van me horen
Zit in Enschede
Gisteren gejaagd op een onweersfront dat via De Lutte Duitsland in trok
Wel in de hagel beland, maar helaas moeten stoppen, omdat ik niet meer wist waar ik heen moest! FUCK!
Me toen ff afgereageerd op een verkeersbord
Dan vandaag...
Zostraks was er weer heel veel dreiging boven Enschede, (net als vanmiddag) maar helaas bleef het bij wat gerommel
Gisteren ging de strike-alert echt als een malle tekeer, vandaag maar 2x
Ik heb wel prachtige foto's kunnen maken, maar die volgen later...
Ik zeg:"Weltrusten" | Gewijzigd: 23 juni 2011, 23:03 uur, door erik0248
We hebben in totaal wel 4 flitsen en 2 rommels gehoord dit jaar, en dat op 1 dag. lol
zal mij benieuwen of vandaag nog wat brengt qua onweer enzo?
groet marieke
Volgens mij is iedereen met volgende week bezig.
Die bui die vanaf het noord-westen bij Leiden en Haarlem zo het land op gaat, is ook al te zien; richting het zuiden en oosten (ver achter Dordrecht enzo) was vanaf 7 uur al een mooi schouwspel qua wolken bezig.
Veel plezier vandaag allemaal!
Hoi Monique.
Als je op de beginpagina rechtsboven bij de topics op bijv. laatste 15 berichten klikt, komt 'ie vanzelf weer tevoorschijn.
Die bui die vanaf het noord-westen bij Leiden en Haarlem zo het land op gaat, is ook al te zien; richting het zuiden en oosten (ver achter Dordrecht enzo) was vanaf 7 uur al een mooi schouwspel qua wolken bezig.
Veel plezier vandaag allemaal!
kijk, nog een haringkop! Waar in Vld?
Mogge! Geen echte haringkop, sorry, eigenlijk een 's-Gravendeler. Zit ongeveer in Holy-Zuid, waar ik nu lekker op m'n balkonnetje ga zitten met een bakkie en van die mooie ontwikkelende buitjes ga bekijken. En waar zit jij?
Ziet er trouwens voor Haarlem wel redelijk uit nu..
Die bui boven Haarlem/Leiden ziet er idd zelfs vanaf hier al indrukwekkend uit, voor zover ik het kan zien. Boven Zeeland zitten ook schitterende cumuli (?) en de wolken om mij heen draaien alle kanten op, op verschillende hoogtes en bestaan uit witte en alle tinten grijze wolken die je je kan voorstellen.
Heb helaas alleen een 2.0 mpixel camera helaas..
Gelderland treft het dit jaar ook, nu ik hierheen verhuisd ben! Zit altijd verkeerd
Heb helaas alleen een 2.0 mpixel camera helaas..
goed nieuws dus
en ja: dat zul je dan ook altijd zien