Voor de rest vandaag nog geen spetter gehad, wel zo af en toe is een aambeeld wat over zee langstrok, voor de rest alleen maar zon bij een stevige westelijke wind, 17,5C
http://wetter.t-online.de/unwetterfront-wu..._47403876/index
pfff heftig hoor...
ondanks het mooie geknetter wat dit weer geeft is al die schade de andere kant van de medaille
Het lijkt weer wat in te zakken boven zee.
Dat inzakken is logisch als je weet dat het convectieve buien zijn,zodra het boven land komt wordt het waarschijnlijk (hopelijk ) veel actiever.Dat hele pakket mag zich zo rechtsstreeks oostelijk verplaatsen dan zit ik prima
ik ben aan het werk en eindelijk onweert het boven zoutkamp... en op mijn werk zit ik vanzelf afgesloten van de buitenwereld..
kom ik in de kleedkamer, ik vraag onweert het nog?? ja krijgt ik als antwoord, ik als een speer naar buiten naar mijn fiets... en poef geen onweer meer en de zon breekt door..
hoop dat er nog weer wat deze kant uit komt! | Gewijzigd: 23 juni 2011, 15:30 uur, door sam
Regen is niet leuk met Asser/ & TT nacht!
Hoop ook niet op de race dag zelf. maar ja heel vaak tijdens de 500 klasse neerslag. kom er al 25 jaar en 2X meegemaakt temps. boven de 30 graden een glasje water koste toen 1,50 gulden. vreselijk heet was het toen. boeren uit de buurt reden om het cirquit met giertanken vol water en massa mensen namen er een verfrissende douche achter.
Zojuist weer een verdwaalde onweersklap.. en het blijft er redelijk droog bij.
Zo'n lijn met onweer over NL is inderdaad beter, van west naar oost of van zuid naar noord
Dan mag je toch zeker er van uitgaan dat je wat krijgt | Gewijzigd: 23 juni 2011, 15:54 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
edit: de schelde trekt volgens mij altijd het onweer naar zich toe
ja balen he! Hier ook wederom geen onweer en hele dag al zon!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen