Citaat van Serge, donderdag 23 juni 2011, 11:44 uur wow heavy rain met veel wind hier nu,..hahaha
Yihaa!
| Gewijzigd: 23 juni 2011, 11:45 uur, door Tyshane
Volgens mij zit je dit uit je duim te zuigen want er worden geen onweerwaarnemingen weergegeven op www.buienradar.nl
Of je vergist je met de wind | Gewijzigd: 23 juni 2011, 11:49 uur, door weerfreak
Of je vergist je met de wind
toch zie je hier wel ontladingen in het noorden
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=satradar
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=satradar
Tja inderdaad,
Of je vergist je met de wind
Weer zoeentje die al gaat oordelen zonder op een radar te kijken dan de neus lang is.. Droom maar lekker verder!!!
Misschien zijn ze jaloers? (grapje tussendoor) zlef weet ik bijna niet meer wat het is onweer. Weet wel dat ik teveel niet leuk vind.
----
In winkel zon en zware bewolking, wel veel wind.
groeten marieke
Wiggel... t is toch ook lastig...: als de moderne apparatuur aangeeft dat er geen onweers is dan zijn zintuigelijke waarnemingen overbodig
edit - overigens hier ook een 2 min. durende stortbui en ik werd wakker (vanuit de nachtdienst) door een rollende donder!! (die ook nog?) niet te zien is op buienradar..) | Gewijzigd: 23 juni 2011, 12:37 uur, door erik
Kan goed kloppen, hier in Friesland werden ook al ontladingen waargenomen en dat trok allemaal richting Grunn.
----
In winkel zon en zware bewolking, wel veel wind.
groeten marieke
Om zo te reageren dat het duimzuigerij is noem ik geen jarloesigheid is maar gewoon uit maken van leugenaar. en zet hier niet voor de grap van onweer waargenomen op afstand. maar goed die soort mensen doen ook nog zo als de koe verdronken is dempt men de put. m.a.w later komen ze met het verhaal ja idd wel onweer int noorden.. Zielig.
sorry dat ik er ff mee bemoei, maar het is wel een beetje ongeloofwaardig als ze op de radar niet worden waargenomen hoor!!
maar, vorige week was er ook onweer bij mij en toen stond er niets waargenomen bij buienradar!!
dus al met al, geloof ik je zeker wel!!!
Men denkt volgens mij dat het int noorden nooit kan onweren. maar goed heb het zelf waargenomen geloven ze het niet jammer.(ondanks het op buienradar onweer&bliksen zichtbaar was) dan zal dat ook wel niet kloppen. Pffff kwort er moe van.
gaat erg vaak zo de laatste tijd lijkt wel of er een onweervrij schild om de stad heen zit... *zucht* ik wil ook een keertje niet alleen gerommel in de verte maar ook eens echt onweer... maar goed ik zal wel gewoon geduld moeten hebben
Grappig genoeg lees je wel vaak dat er ondanks allerlei rode kruisjes op het scherm geen dondertje wordt waargenomen.Dat kan dus blijkbaar wel maar andersom kan het niet.....
@Wiggelrode:maak je niet te druk,dan geloven ze je toch maar niet?
En als het nou andersom is? Dat de radar wel een ontlading weer geeft maar niemand heeft het waargenomen? Is het dan evengoed gebeurt of is de radar dan onbetrouwbaar/ongeloofwaardig? Beetje kortzichtig dat standpunt van jou. Lijkt een beetje op de redenatie van vroeger dat als iets in de krant stond dat het waar was, ongeacht de waarnemingen van iemand anders. | Gewijzigd: 23 juni 2011, 12:50 uur, door Invicta