Twee weken geleden deze besteld:
http://www.chinavasion.com/sports-action-c...rders/cvngdc33/
..en vorige week woensdag al in huis, net op tijd om vrijdag tijdens het zweefvliegen op Malden (vlak bij Nijmegen) te proberen.. plop, met de super zuignap aan de cockpitkap. Me oor en de instrumenten staan er mooi op
Ben best tevreden, veel plezier!
Tip: Watch on Youtube, full screen en 720P aanzetten
Binnenkort waarschijnlijk meer.
als je zo ontevreden bent over de kwaliteit , snap ik niet waarom je em überhaupt hebt aangeschaft... ik vind de kwaliteit prima om aan te zien.... als je telefoon betere beelden maakt , had je beter die op je pet kunnen klippen...
verder leuk om te zien !
SC
Het leuke van dit filmpje vind ik dat het van start tot landing is opgenomen van uit de zwever en op 8.30 min. zie je ook nog linksonder 2 andere zwevers.
Ik kijk uit naar een volgend filmpje. | Gewijzigd: 20 juni 2011, 17:35 uur, door henk55
verder leuk om te zien !
SC
euh, dat was ikke niet hoor die zat te zeuren over de kwaliteit.
Maar het is wel wat minder scherp dan de originele AVI clips, dat komt omdat ik het via windows moviemaker eerst naar wmv moest converteren om vervolgens in Camtasia te kunnen bewerken..Camtasia slikt de originele AVI's niet en crashed zodra ik ze naar de timeline sleep.
Ik heb Pinnacle 15 HD Ultimate al gedownload, daar zal het waarschijnlijk wat beter mee gaan, want die kan de AVI's wel gewoon laden.
Overigens me Phone had ik in gebruik als navigatie computer (zie filmpje rechts ook tegen de cockpitkap geplopt met een zuignap), maar die maakt lang niet zulke scherpe clips als deze Chinees.
Lots
Het leuke van dit filmpje vind ik dat het van start tot landing is opgenomen van uit de zwever en op 8.30 min. zie je ook nog linksonder 2 andere zwevers.
Ik kijk uit naar een volgend filmpje.
Als je goed kijkt zie je er nog wel meer
Er komen zeker meer filmpjes! Ik ben van plan hem ook aan de buitenkant te ploppen, want die zuignap is de beste die ik ooit in mijn handen heb gehad, hij is gemaakt van een gelachtig materiaal zit muurvast en werkt daardoor ook een beetje als schokdemper, echt super! Ik heb hem gisteren getest op de auto (aan de buitenkant) en er 140 mee gereden.. hij blijft wel zitten, maar begint wel erg te schudden, ik hoop dat dat op de zwever wat beter gaat.
Ik heb ook nog een paar van die Keycams (10 dollar op ebay!), die maken 480x640 30fps filmpjes.. maar zo klein en licht die kan ik zonder al te veel extra weerstand gewoon op de vleugel plakken met tape. en zo eentje op me pet is ook geen gek idee!
Lots