Ik dacht laten we een verzamel topic maken met ALLE foto's die je hebt van die memorabele dag!!!
Spijtig genoeg heb ik geen foto's! maar ik herinner me het als de dag van gisteren.
dus iedereen post maar zoveel mogelijk! (aub wel van jezelf, blijft het overzichtelijk!)
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Zolang bestaat het forum nog niet volgens mij
Lijkt wel een tsunami.
17 Juli 2004
Die dag was misschien bijna mijn dood geworden. Ik was toen nog een klein jongetje (12 jaar) en na een BBQ bij mijn oom en tante begon het noodweer. Ik moest van mijn oom de parasol vasthouden dus toen deed ik dat. Plots ging ik met parasol en al de lucht in en toen heeft mijn oom me nog net omlaag kunnen trekken. Als ie dat niet had gedaan dan was het niet goed afgelopen denk ik. | Gewijzigd: 20 juni 2011, 17:30 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Die dag was misschien bijna mijn dood geworden. Ik was toen nog een klein jongetje (12 jaar) en na een BBQ bij mijn oom en tante begon het noodweer. Ik moest van mijn oom de parasol vasthouden dus toen deed ik dat. Plots ging ik met parasol en al de lucht in en toen heeft mijn oom me nog net omlaag kunnen trekken. Als ie dat niet had gedaan dan was het niet goed afgelopen denk ik.
Klinkt heftig
Weet wel dat het na 3 kwartier alweer voorbij was en de zon zelfs weer even scheen.
Schitterende mammatus gezien achter het front. Alleen geen enkele foto , daar heb ik toen niet eens aan gedacht, was zo onder de indruk
Die dag toen bijna 80000 ontladingen | Gewijzigd: 20 juni 2011, 17:47 uur, door Poider
Weet wel dat het na 3 kwartier alweer voorbij was en de zon zelfs weer even scheen.
Schitterende mammatus gezien achter het front. Alleen geen enkele foto , daar heb ik toen niet eens aan gedacht, was zo onder de indruk
Die dag toen bijna 80000 ontladingen
Dat meen je niet