Off-topic: Ik kwam ook nog ergens tegen dat ELENIN zou betekenen: Extinction Level Event Niburu Is Near.
Ik weet helemaal niet meer hoe de komeet heette die een gigantische staart had en met het blote oog te zien was. Het is ook nogal lang geleden. Het optimale observatiemiddel was het blote oog, hij paste bij lange niet in het beeldveld van een normale verrekijker! De meeste komeetjes heb je een telescoop voor nodig, en dan passen ze ook nog in het kleine beeldveld daarvan, is dus niet zo speciaal en er zijn regelmatig wel wat te zien.
Dus van mij mag ie 'knallen', vooral op een donkere plek (hemelachtergrond > 20 magnituden / vierkante boogseconde) is het dan een spectaculair gezicht.
Voer daar deze coordinaten in 5h53m27s, -6 10'58 Ja zal dan een zwarte plek zien. Waarom is dat. Er is ook een youtube filmpje over deze plek. Daarin wordt gezegd dat google geen dingen verbergd.
Het filmpje waarin uitgelegd wordt waarom de zwarte plek daar is. Vind het maar raar allemaal
Op aarde woorden in google earth ook plekken verborgen die je dus echt niet mag zien | Gewijzigd: 30 augustus 2011, 16:24 uur, door MarkNL
Het 6de zegel staat op het punt geopend te worden (Openbaring).
De bovennatuurlijke bevestigingen zijn overweldigend. De tijd om voorbereid te zijn, is nog maar kort. De Schrift is zeer duidelijk dat de tekens (ofwel ‘signalen’) van de zon, maan en sterren onze grootste waarschuwing zijn.
Dr. Owuor's Opname profetie en het 6de zegel
Hoewel het niet mogelijk is om elke profetie van Dr. Owuor hier te plaatsen, adviseer ik je te zoeken op YouTube naar deze man van God. God heeft ons voortdurend gewaarschuwd klaar te zijn voor de ‘Opname’ door middel van deze profeet. En als je zoekt op Dr. Owuor’s profetieën op YouTube, luister dan eens naar zijn voorspellingen van een grote aardbeving en tsunami in de VS. Naar verluidt heeft deze profeet o.a. de Japanse aardbeving en de ‘aanslagen’ in Noorwegen exact voorzegd!
In een van Dr. Owuor’s visioenen toont de Heer dat de hemel wordt gesloten nadat de ‘Bruid’ verwijderd (de Opname) is (Openb. 6:12-15).
Hij waarschuwt dat de meerderheid van de ‘kerk’ zal worden ‘achtergelaten’.
Zesde Zegel: Kosmische storingen
“En ik zag, toen Hij het zesde zegel opende, en daar geschiedde een grote aardbeving, en de zon werd zwart als een haren zak en de maan werd geheel als bloed. En de sterren des hemels vielen op de aarde, gelijk een vijgenboom zijn wintervijgen laat vallen, wanneer hij door een harde wind geschud wordt. En de hemel week terug als een boekrol, die wordt opgerold, en alle berg en eiland werd van zijn plaats gerukt.â€Â
We naderen een aantal alarmerende uitlijningen van Elenin. Een vindt plaats op 11 september a.s. (waarschuwing) en een andere treedt op wanneer Elenin passeert tussen de aarde en de zon vanaf 26 september. Dit zou er toe kunnen leiden dat de zon 3 dagen verduisterd wordt en de maan zich roodachtig kleurt.
De 26ste september uitlijning zou dan plaatsvinden net voor het Trompettenfeest, het Joodse feest, waarin de ‘laatste bazuin’ wordt geblazen (1 Kor. 15:52).
Elenin en Nibiru Coördinaten vrijgegeven
Niet alleen beweegt Nibiru zich in ons zonnestelsel samen met het Elenin cluster.
Andere bronnen geven aan dat Nibiru zich ongeveer 30 dagen achter Elenin bevindt. Momenteel wordt nieuws over Elenin en Nibiru in een alarmerend tempo onthuld.
De locaties van Elenin en Nibiru worden gegeven als afzonderlijke coördinaten door een Nibiru insider. Dit is het MEEST interessante, omdat het de berichten bevestigt van deze afzonderlijke kosmische objecten, die in principe gelijkertijd ons zonnestelsel binnenkomen.
Elenin’s Coördinaten: 11 hrs / 21 mins / 15.36 sec / + 03 degrees / 34 ft / 26.6″
Nibiru’s Coördinaten: 09 hrs / 47 mins / 57.30 sec / + 13 degrees / 16 ft / 44 “
Verslag over Nibiru 30 Dagen achter Elenin
Hierbij een fragment:
Een Nibiru Insider, die Nibiru bekeken heeft met de Hubble Telescoop, onthulde op 7 augustus, dat hij en de astronomen met wie hij samenwerkt in Nieuw Zeeland, inzoemden op Nibiru. Ze konden de grootte, de snelheid én de locatie achter Elenin meten. Afhankelijk van de versnelling van Elenin en het tijdstip waarop Elenin hier komt, schat hij dat Nibiru ongeveer een maand na Elenin zal komen, misschien meer dan een maand, misschien minder dan een maand.
11-11-‘11
Vergeet niet dat er binnenkort ook op de opmerkelijke datum 11-11-11 een uitlijning plaatsvindt met Elenin.
Niemand van ons is er zeker van wanneer deze dingen precies zullen plaatsvinden, maar met alle ‘kosmische gegevens’, met alles wat we om ons heen zien gebeuren, en met alle ontvangen profetieën, zou je hier aandacht aan moeten besteden.
Daarnaast is er een enorme toename aan berichten over voorbereidingen door militaire troepen en materieel. FEMA doet bijv. oefeningen met militaire helikopters over grote steden als Boston.
Blijf op de hoogte, bereid je voor en wees er klaar voor!
©http://eindtijdnieuws.blogspot.com/2011/08/planeet-x-nibiru-nadert.html
Is er iets niet goed, of zeur ik hier teveel??
Dit is een nieuwsrubriek, geen ''random'' astro rubriek
Komeet Hale-Bopp bedoel je?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komeet_Hale-Bopp
Brak die niet in delen uit elkaar later?
Komeet Hale-Bopp bedoel je?
Toch maar eens even gespit op het net, was zelf eigenlijk ook wel benieuwd waanneer dat precies was. Ik wist alleen nog dat er twee exemplaren niet lang na elkaar te zien waren met het blote oog: inderdaad Hale-Bopp (1997) en Hyakutake (1996).
Volgens mij heeft Hale-Bopp redelijk ongeschonden verder kunnen gaan.
Misschien bedoel je Shoemaker-Levy. Die is in vele stukken uiteengereten en ingeslagen op jupiter. Helaas had ik toen mijn huidige telescoop nog niet, het is lange tijd zichtbaar geweest in de atmosfeer van jupiter. Het is maar goed dat jupiter hem heeft opgeveegd, zo'n ding willen we hier echt niet hebben.
Hmmz, of swift tuttle?? Ook een komeet die met blote oog zichtbaar was....
In elk geval is een komeet het meest gevaarlijke ruimte-afval wat de aarde zou kunnen treffen....
Een inslag is sowieso catastrofaal, want een komeet is niets anders dan een klomp ijs met een kern van
of ijzer of basalt...
Nog een opmerkelijk en bijzonder detail is dat kometen de eigenschap hebben dat het ongeleide projectielen zijn...
Door het gas die door oa de extreme kou in de kern naar buiten wordt geblazen, zorgt dat er ongecontroleerde stuwing van de klomp plaatsvind waardoor deze alle kanten opvliegt.
Je moet die dingen in elk geval nooit in het aardmagnetisch zwaartekrachtveld krijgen want dan is het einde mensheid
Heb nog een mooi plaatje van Hale-Bopp gevonden...
Op dit schitterende plaatje is de blauwe staart (plasma) en de witte staart (stofdeeltjes weerkaatst door de zon)
bijzonder duidelijk te zien
bron: wikipedia.com | Gewijzigd: 12 mei 2017, 10:52 uur, door Joyce.s
Het 6de zegel staat op het punt geopend te worden (Openbaring).
De bovennatuurlijke bevestigingen zijn overweldigend. De tijd om voorbereid te zijn, is nog maar kort. De Schrift is zeer duidelijk dat de tekens (ofwel ‘signalen’) van de zon, maan en sterren onze grootste waarschuwing zijn.
Dr. Owuor's Opname profetie en het 6de zegel
Hoewel het niet mogelijk is om elke profetie van Dr. Owuor hier te plaatsen, adviseer ik je te zoeken op YouTube naar deze man van God. God heeft ons voortdurend gewaarschuwd klaar te zijn voor de ‘Opname’ door middel van deze profeet. En als je zoekt op Dr. Owuor’s profetieën op YouTube, luister dan eens naar zijn voorspellingen van een grote aardbeving en tsunami in de VS. Naar verluidt heeft deze profeet o.a. de Japanse aardbeving en de ‘aanslagen’ in Noorwegen exact voorzegd!
In een van Dr. Owuor’s visioenen toont de Heer dat de hemel wordt gesloten nadat de ‘Bruid’ verwijderd (de Opname) is (Openb. 6:12-15).
Hij waarschuwt dat de meerderheid van de ‘kerk’ zal worden ‘achtergelaten’.
Zesde Zegel: Kosmische storingen
“En ik zag, toen Hij het zesde zegel opende, en daar geschiedde een grote aardbeving, en de zon werd zwart als een haren zak en de maan werd geheel als bloed. En de sterren des hemels vielen op de aarde, gelijk een vijgenboom zijn wintervijgen laat vallen, wanneer hij door een harde wind geschud wordt. En de hemel week terug als een boekrol, die wordt opgerold, en alle berg en eiland werd van zijn plaats gerukt.â€Â
We naderen een aantal alarmerende uitlijningen van Elenin. Een vindt plaats op 11 september a.s. (waarschuwing) en een andere treedt op wanneer Elenin passeert tussen de aarde en de zon vanaf 26 september. Dit zou er toe kunnen leiden dat de zon 3 dagen verduisterd wordt en de maan zich roodachtig kleurt.
De 26ste september uitlijning zou dan plaatsvinden net voor het Trompettenfeest, het Joodse feest, waarin de ‘laatste bazuin’ wordt geblazen (1 Kor. 15:52).
Elenin en Nibiru Coördinaten vrijgegeven
Niet alleen beweegt Nibiru zich in ons zonnestelsel samen met het Elenin cluster.
Andere bronnen geven aan dat Nibiru zich ongeveer 30 dagen achter Elenin bevindt. Momenteel wordt nieuws over Elenin en Nibiru in een alarmerend tempo onthuld.
De locaties van Elenin en Nibiru worden gegeven als afzonderlijke coördinaten door een Nibiru insider. Dit is het MEEST interessante, omdat het de berichten bevestigt van deze afzonderlijke kosmische objecten, die in principe gelijkertijd ons zonnestelsel binnenkomen.
Elenin’s Coördinaten: 11 hrs / 21 mins / 15.36 sec / + 03 degrees / 34 ft / 26.6″
Nibiru’s Coördinaten: 09 hrs / 47 mins / 57.30 sec / + 13 degrees / 16 ft / 44 “
Verslag over Nibiru 30 Dagen achter Elenin
Hierbij een fragment:
Een Nibiru Insider, die Nibiru bekeken heeft met de Hubble Telescoop, onthulde op 7 augustus, dat hij en de astronomen met wie hij samenwerkt in Nieuw Zeeland, inzoemden op Nibiru. Ze konden de grootte, de snelheid én de locatie achter Elenin meten. Afhankelijk van de versnelling van Elenin en het tijdstip waarop Elenin hier komt, schat hij dat Nibiru ongeveer een maand na Elenin zal komen, misschien meer dan een maand, misschien minder dan een maand.
11-11-‘11
Vergeet niet dat er binnenkort ook op de opmerkelijke datum 11-11-11 een uitlijning plaatsvindt met Elenin.
Niemand van ons is er zeker van wanneer deze dingen precies zullen plaatsvinden, maar met alle ‘kosmische gegevens’, met alles wat we om ons heen zien gebeuren, en met alle ontvangen profetieën, zou je hier aandacht aan moeten besteden.
Daarnaast is er een enorme toename aan berichten over voorbereidingen door militaire troepen en materieel. FEMA doet bijv. oefeningen met militaire helikopters over grote steden als Boston.
Blijf op de hoogte, bereid je voor en wees er klaar voor!
©http://eindtijdnieuws.blogspot.com/2011/08/planeet-x-nibiru-nadert.html
Mag ik er even wat bij vermelden?
Volgens de bijbel zal God op de aarde verschijnen als 'een dief in de nacht' Daar word mee bedoeld dat Hij komt wanneer niemand het verwacht. Aangezien waarschijnlijk toch pakweg zo'n 66% van de aardbewoners heeft gehoord of gelezen over de gevaren die Elenin ons kan brengen kan je niet echt spreken van een totaal onverwachte komst van God.
Al miljoenen jaren bestaat deze planeet, en precies als ik erop leef gaan we eraan.
Ik geloof er dus geen drol van.. ( In het einde van de wereld gebeuren.. )
Maarja, altijd leuk om te lezen hoor!
Ik had een stukkie terug mijn antwoord al gegeven.