Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Johnson, KS; Leavenworth, KS; Wyandotte, KS; Caldwell, MO; Clay, MO; Clinton, MO; Jackson, MO; Lafayette, MO; Platte, MO; Ray, MO.

25 Oct 2024 17:11:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Caldwell, MO; Daviess, MO; Grundy, MO; Livingston, MO.

25 Oct 2024 17:11:54

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Anderson, KS.

25 Oct 2024 17:11:53

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Johnson, KS; Leavenworth, KS; Wyandotte, KS; Caldwell, MO; Clay, MO; Clinton, MO; Jackson, MO; Lafayette, MO; Platte, MO; Ray, MO.

25 Oct 2024 09:37:44

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Caldwell, MO; Daviess, MO; Grundy, MO; Livingston, MO.

25 Oct 2024 09:37:43

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Anderson, KS.

25 Oct 2024 09:37:43

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, KS; Shawnee, KS.

25 Oct 2024 09:37:43

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Rock Island, IL; Clinton, IA; Scott, IA.

25 Oct 2024 06:41:06

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Wyandotte, KS; Caldwell, MO; Clay, MO; Clinton, MO; Jackson, MO; Lafayette, MO; Platte, MO; Ray, MO.

25 Oct 2024 04:43:00

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, KS.

25 Oct 2024 04:42:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Caldwell, MO; Carroll, MO; Lafayette, MO; Ray, MO.

25 Oct 2024 04:42:59

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Jefferson, KS; Shawnee, KS.

25 Oct 2024 04:35:03

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Caldwell, MO; Daviess, MO; Grundy, MO; Livingston, MO.

25 Oct 2024 04:30:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Johnson, KS; Leavenworth, KS; Wyandotte, KS; Caldwell, MO; Clay, MO; Clinton, MO; Jackson, MO; Lafayette, MO; Platte, MO; Ray, MO.

25 Oct 2024 04:30:58

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Anderson, KS.

25 Oct 2024 04:30:58
Actueel
1 / 4

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

×
Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
×
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

×
Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
1 2 3
Arends
Lid
Woonplaats: Coevorden
Berichten: 404
Lid sinds: 18 aug. 2008
24 augustus 2011, 14:28 uur | Bericht #277218
Citaat van pyro, woensdag 24 augustus 2011, 7:34 uur *Volgens sommigen is Elenin feitelijk 'Planeet-X' of 'Nibiru', een bruine dwergster*
Off-topic: Ik kwam ook nog ergens tegen dat ELENIN zou betekenen: Extinction Level Event Niburu Is Near.

Ik weet helemaal niet meer hoe de komeet heette die een gigantische staart had en met het blote oog te zien was. Het is ook nogal lang geleden. Het optimale observatiemiddel was het blote oog, hij paste bij lange niet in het beeldveld van een normale verrekijker! De meeste komeetjes heb je een telescoop voor nodig, en dan passen ze ook nog in het kleine beeldveld daarvan, is dus niet zo speciaal en er zijn regelmatig wel wat te zien.
Dus van mij mag ie 'knallen', vooral op een donkere plek (hemelachtergrond > 20 magnituden / vierkante boogseconde) is het dan een spectaculair gezicht.
Woonplaats: Spijkenisse
Berichten: 852
Lid sinds: 1 okt. 2006
29 augustus 2011, 20:15 uur | Bericht #281079
Voor degene die zich nog met Nibiru bezig houden. Heb sinds kort wat gevonden op google earth (hemel)
Voer daar deze coordinaten in 5h53m27s, -6 10'58 Ja zal dan een zwarte plek zien. Waarom is dat. Er is ook een youtube filmpje over deze plek. Daarin wordt gezegd dat google geen dingen verbergd.



Het filmpje waarin uitgelegd wordt waarom de zwarte plek daar is. Vind het maar raar allemaal
Op aarde woorden in google earth ook plekken verborgen die je dus echt niet mag zien | Gewijzigd: 30 augustus 2011, 16:24 uur, door MarkNL
Waarom deze advertentie?
Woonplaats: Spijkenisse
Berichten: 852
Lid sinds: 1 okt. 2006
29 augustus 2011, 21:44 uur | Bericht #281112
Nibiru bevindt zich 30 dagen achter Elenin
Het 6de zegel staat op het punt geopend te worden (Openbaring).

De bovennatuurlijke bevestigingen zijn overweldigend. De tijd om voorbereid te zijn, is nog maar kort. De Schrift is zeer duidelijk dat de tekens (ofwel ‘signalen’) van de zon, maan en sterren onze grootste waarschuwing zijn.

Dr. Owuor's Opname profetie en het 6de zegel
Hoewel het niet mogelijk is om elke profetie van Dr. Owuor hier te plaatsen, adviseer ik je te zoeken op YouTube naar deze man van God. God heeft ons voortdurend gewaarschuwd klaar te zijn voor de ‘Opname’ door middel van deze profeet. En als je zoekt op Dr. Owuor’s profetieën op YouTube, luister dan eens naar zijn voorspellingen van een grote aardbeving en tsunami in de VS. Naar verluidt heeft deze profeet o.a. de Japanse aardbeving en de ‘aanslagen’ in Noorwegen exact voorzegd!
In een van Dr. Owuor’s visioenen toont de Heer dat de hemel wordt gesloten nadat de ‘Bruid’ verwijderd (de Opname) is (Openb. 6:12-15).

Hij waarschuwt dat de meerderheid van de ‘kerk’ zal worden ‘achtergelaten’.

Zesde Zegel: Kosmische storingen
“En ik zag, toen Hij het zesde zegel opende, en daar geschiedde een grote aardbeving, en de zon werd zwart als een haren zak en de maan werd geheel als bloed. En de sterren des hemels vielen op de aarde, gelijk een vijgenboom zijn wintervijgen laat vallen, wanneer hij door een harde wind geschud wordt. En de hemel week terug als een boekrol, die wordt opgerold, en alle berg en eiland werd van zijn plaats gerukt.”


We naderen een aantal alarmerende uitlijningen van Elenin. Een vindt plaats op 11 september a.s. (waarschuwing) en een andere treedt op wanneer Elenin passeert tussen de aarde en de zon vanaf 26 september. Dit zou er toe kunnen leiden dat de zon 3 dagen verduisterd wordt en de maan zich roodachtig kleurt.
De 26ste september uitlijning zou dan plaatsvinden net voor het Trompettenfeest, het Joodse feest, waarin de ‘laatste bazuin’ wordt geblazen (1 Kor. 15:52).


Elenin en Nibiru Coördinaten vrijgegeven
Niet alleen beweegt Nibiru zich in ons zonnestelsel samen met het Elenin cluster.
Andere bronnen geven aan dat Nibiru zich ongeveer 30 dagen achter Elenin bevindt. Momenteel wordt nieuws over Elenin en Nibiru in een alarmerend tempo onthuld.
De locaties van Elenin en Nibiru worden gegeven als afzonderlijke coördinaten door een Nibiru insider. Dit is het MEEST interessante, omdat het de berichten bevestigt van deze afzonderlijke kosmische objecten, die in principe gelijkertijd ons zonnestelsel binnenkomen.


Elenin’s Coördinaten: 11 hrs / 21 mins / 15.36 sec / + 03 degrees / 34 ft / 26.6″
Nibiru’s Coördinaten: 09 hrs / 47 mins / 57.30 sec / + 13 degrees / 16 ft / 44 “


Verslag over Nibiru 30 Dagen achter Elenin
Hierbij een fragment:
Een Nibiru Insider, die Nibiru bekeken heeft met de Hubble Telescoop, onthulde op 7 augustus, dat hij en de astronomen met wie hij samenwerkt in Nieuw Zeeland, inzoemden op Nibiru. Ze konden de grootte, de snelheid én de locatie achter Elenin meten. Afhankelijk van de versnelling van Elenin en het tijdstip waarop Elenin hier komt, schat hij dat Nibiru ongeveer een maand na Elenin zal komen, misschien meer dan een maand, misschien minder dan een maand.


11-11-‘11
Vergeet niet dat er binnenkort ook op de opmerkelijke datum 11-11-11 een uitlijning plaatsvindt met Elenin.
Niemand van ons is er zeker van wanneer deze dingen precies zullen plaatsvinden, maar met alle ‘kosmische gegevens’, met alles wat we om ons heen zien gebeuren, en met alle ontvangen profetieën, zou je hier aandacht aan moeten besteden.
Daarnaast is er een enorme toename aan berichten over voorbereidingen door militaire troepen en materieel. FEMA doet bijv. oefeningen met militaire helikopters over grote steden als Boston.


Blijf op de hoogte, bereid je voor en wees er klaar voor!

©http://eindtijdnieuws.blogspot.com/2011/08/planeet-x-nibiru-nadert.html
Arends
Lid
Woonplaats: Coevorden
Berichten: 404
Lid sinds: 18 aug. 2008
29 augustus 2011, 22:50 uur | Bericht #281145
@ bassmachine:
Misschien even een eigen topic aanmaken, deze info is van zeer andere strekking.
Woonplaats: Spijkenisse
Berichten: 852
Lid sinds: 1 okt. 2006
29 augustus 2011, 23:04 uur | Bericht #281150
Dan mag 1 van de crewleden dit verwijderen. Maak er een heel nieuw topic voor aan

Edit: Dat gaat dus niet Want heb er geen rechten voor | Gewijzigd: 29 augustus 2011, 23:05 uur, door bassmachine
Arends
Lid
Woonplaats: Coevorden
Berichten: 404
Lid sinds: 18 aug. 2008
29 augustus 2011, 23:13 uur | Bericht #281154
Ik dacht, ik help even en maak een nieuw topic aan, maar daar heb ik ook niet de rechten voor???????
Is er iets niet goed, of zeur ik hier teveel??
Woonplaats: Spijkenisse
Berichten: 852
Lid sinds: 1 okt. 2006
29 augustus 2011, 23:18 uur | Bericht #281155
En zag al berichten over elenin en nibiru Dus dacht voeg ff wat toe. En als mensen vinden dat het hier niet thuis hoort. Mag dat gewoon gemeld worden. En heb mijn best gedaan om een topic te starten maar het gaat helaas niet.
Woonplaats: ijmuiden, noord holland
Berichten: 1257
Lid sinds: 30 jan. 2008
29 augustus 2011, 23:25 uur | Bericht #281158
Citaat van Buitie, maandag 29 augustus 2011, 23:13 uur Ik dacht, ik help even en maak een nieuw topic aan, maar daar heb ik ook niet de rechten voor???????
Is er iets niet goed, of zeur ik hier teveel??


Dit is een nieuwsrubriek, geen ''random'' astro rubriek
bekijk mijn website, klikje hier... Canon eos: Canon EF:1DmkIIN - 17-40 f4 L1DmkIII - 24-105 f4 L IS5DmkII - 100mm f2.8 L IS40D - 70-200 f2.8 L ISCanon 580 EX II x3 Cactuc v4
Arends
Lid
Woonplaats: Coevorden
Berichten: 404
Lid sinds: 18 aug. 2008
29 augustus 2011, 23:32 uur | Bericht #281160
OK, duidelijk, thank you. | Gewijzigd: 29 augustus 2011, 23:32 uur, door Arends
Hannez
Lid
Woonplaats:
Berichten: 1
Lid sinds: 12 aug. 2011
30 augustus 2011, 00:00 uur | Bericht #281164
@ Buitie

Komeet Hale-Bopp bedoel je?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komeet_Hale-Bopp

Brak die niet in delen uit elkaar later?
Woonplaats: Heerenveen
Berichten: 96
Lid sinds: 25 mei. 2009
30 augustus 2011, 09:45 uur | Bericht #281201
Wat lees ik hier toch veel doemscenario's voor een komeet die even langs scheert. Paniekzaaierij om niets.
Arends
Lid
Woonplaats: Coevorden
Berichten: 404
Lid sinds: 18 aug. 2008
30 augustus 2011, 19:20 uur | Bericht #281283
Citaat van Hannez, maandag 29 augustus 2011, 22:00 uur @ Buitie
Komeet Hale-Bopp bedoel je?

Toch maar eens even gespit op het net, was zelf eigenlijk ook wel benieuwd waanneer dat precies was. Ik wist alleen nog dat er twee exemplaren niet lang na elkaar te zien waren met het blote oog: inderdaad Hale-Bopp (1997) en Hyakutake (1996).
Volgens mij heeft Hale-Bopp redelijk ongeschonden verder kunnen gaan.
Misschien bedoel je Shoemaker-Levy. Die is in vele stukken uiteengereten en ingeslagen op jupiter. Helaas had ik toen mijn huidige telescoop nog niet, het is lange tijd zichtbaar geweest in de atmosfeer van jupiter. Het is maar goed dat jupiter hem heeft opgeveegd, zo'n ding willen we hier echt niet hebben.
Bac00
Lid
Woonplaats: Hoogeveen
Berichten: 510
Lid sinds: 22 apr. 2011
31 augustus 2011, 14:34 uur | Bericht #281379
Citaat van Buitie, dinsdag 30 augustus 2011, 18:20 uur Misschien bedoel je Shoemaker-Levy.

Hmmz, of swift tuttle?? Ook een komeet die met blote oog zichtbaar was....
In elk geval is een komeet het meest gevaarlijke ruimte-afval wat de aarde zou kunnen treffen....
Een inslag is sowieso catastrofaal, want een komeet is niets anders dan een klomp ijs met een kern van
of ijzer of basalt...

Nog een opmerkelijk en bijzonder detail is dat kometen de eigenschap hebben dat het ongeleide projectielen zijn...
Door het gas die door oa de extreme kou in de kern naar buiten wordt geblazen, zorgt dat er ongecontroleerde stuwing van de klomp plaatsvind waardoor deze alle kanten opvliegt.
Je moet die dingen in elk geval nooit in het aardmagnetisch zwaartekrachtveld krijgen want dan is het einde mensheid

Heb nog een mooi plaatje van Hale-Bopp gevonden...


Op dit schitterende plaatje is de blauwe staart (plasma) en de witte staart (stofdeeltjes weerkaatst door de zon)
bijzonder duidelijk te zien


bron: wikipedia.com | Gewijzigd: 12 mei 2017, 10:52 uur, door Joyce.s
Marlieke
Lid
Woonplaats: Rijssen (OV)
Berichten: 199
Lid sinds: 7 aug. 2011
31 augustus 2011, 15:16 uur | Bericht #281392
Citaat van bassmachine, maandag 29 augustus 2011, 21:44 uur Nibiru bevindt zich 30 dagen achter Elenin
Het 6de zegel staat op het punt geopend te worden (Openbaring).

De bovennatuurlijke bevestigingen zijn overweldigend. De tijd om voorbereid te zijn, is nog maar kort. De Schrift is zeer duidelijk dat de tekens (ofwel ‘signalen’) van de zon, maan en sterren onze grootste waarschuwing zijn.

Dr. Owuor's Opname profetie en het 6de zegel
Hoewel het niet mogelijk is om elke profetie van Dr. Owuor hier te plaatsen, adviseer ik je te zoeken op YouTube naar deze man van God. God heeft ons voortdurend gewaarschuwd klaar te zijn voor de ‘Opname’ door middel van deze profeet. En als je zoekt op Dr. Owuor’s profetieën op YouTube, luister dan eens naar zijn voorspellingen van een grote aardbeving en tsunami in de VS. Naar verluidt heeft deze profeet o.a. de Japanse aardbeving en de ‘aanslagen’ in Noorwegen exact voorzegd!
In een van Dr. Owuor’s visioenen toont de Heer dat de hemel wordt gesloten nadat de ‘Bruid’ verwijderd (de Opname) is (Openb. 6:12-15).

Hij waarschuwt dat de meerderheid van de ‘kerk’ zal worden ‘achtergelaten’.

Zesde Zegel: Kosmische storingen
“En ik zag, toen Hij het zesde zegel opende, en daar geschiedde een grote aardbeving, en de zon werd zwart als een haren zak en de maan werd geheel als bloed. En de sterren des hemels vielen op de aarde, gelijk een vijgenboom zijn wintervijgen laat vallen, wanneer hij door een harde wind geschud wordt. En de hemel week terug als een boekrol, die wordt opgerold, en alle berg en eiland werd van zijn plaats gerukt.”


We naderen een aantal alarmerende uitlijningen van Elenin. Een vindt plaats op 11 september a.s. (waarschuwing) en een andere treedt op wanneer Elenin passeert tussen de aarde en de zon vanaf 26 september. Dit zou er toe kunnen leiden dat de zon 3 dagen verduisterd wordt en de maan zich roodachtig kleurt.
De 26ste september uitlijning zou dan plaatsvinden net voor het Trompettenfeest, het Joodse feest, waarin de ‘laatste bazuin’ wordt geblazen (1 Kor. 15:52).


Elenin en Nibiru Coördinaten vrijgegeven
Niet alleen beweegt Nibiru zich in ons zonnestelsel samen met het Elenin cluster.
Andere bronnen geven aan dat Nibiru zich ongeveer 30 dagen achter Elenin bevindt. Momenteel wordt nieuws over Elenin en Nibiru in een alarmerend tempo onthuld.
De locaties van Elenin en Nibiru worden gegeven als afzonderlijke coördinaten door een Nibiru insider. Dit is het MEEST interessante, omdat het de berichten bevestigt van deze afzonderlijke kosmische objecten, die in principe gelijkertijd ons zonnestelsel binnenkomen.


Elenin’s Coördinaten: 11 hrs / 21 mins / 15.36 sec / + 03 degrees / 34 ft / 26.6″
Nibiru’s Coördinaten: 09 hrs / 47 mins / 57.30 sec / + 13 degrees / 16 ft / 44 “


Verslag over Nibiru 30 Dagen achter Elenin
Hierbij een fragment:
Een Nibiru Insider, die Nibiru bekeken heeft met de Hubble Telescoop, onthulde op 7 augustus, dat hij en de astronomen met wie hij samenwerkt in Nieuw Zeeland, inzoemden op Nibiru. Ze konden de grootte, de snelheid én de locatie achter Elenin meten. Afhankelijk van de versnelling van Elenin en het tijdstip waarop Elenin hier komt, schat hij dat Nibiru ongeveer een maand na Elenin zal komen, misschien meer dan een maand, misschien minder dan een maand.


11-11-‘11
Vergeet niet dat er binnenkort ook op de opmerkelijke datum 11-11-11 een uitlijning plaatsvindt met Elenin.
Niemand van ons is er zeker van wanneer deze dingen precies zullen plaatsvinden, maar met alle ‘kosmische gegevens’, met alles wat we om ons heen zien gebeuren, en met alle ontvangen profetieën, zou je hier aandacht aan moeten besteden.
Daarnaast is er een enorme toename aan berichten over voorbereidingen door militaire troepen en materieel. FEMA doet bijv. oefeningen met militaire helikopters over grote steden als Boston.


Blijf op de hoogte, bereid je voor en wees er klaar voor!

©http://eindtijdnieuws.blogspot.com/2011/08/planeet-x-nibiru-nadert.html


Mag ik er even wat bij vermelden?

Volgens de bijbel zal God op de aarde verschijnen als 'een dief in de nacht' Daar word mee bedoeld dat Hij komt wanneer niemand het verwacht. Aangezien waarschijnlijk toch pakweg zo'n 66% van de aardbewoners heeft gehoord of gelezen over de gevaren die Elenin ons kan brengen kan je niet echt spreken van een totaal onverwachte komst van God.
Nemt mie nit serieus, dat dut mien kearl ook nit...vertaling: "Neem me niet serieus, dat doet mijn man ook niet..." :-)
Zynex
Lid
Woonplaats: Heiloo
Berichten: 328
Lid sinds: 22 nov. 2010
16 september 2011, 18:14 uur | Bericht #288312
Ik zou het echt een eer vinden als ik precies het einde van de wereld meemaak

Al miljoenen jaren bestaat deze planeet, en precies als ik erop leef gaan we eraan.

Ik geloof er dus geen drol van.. ( In het einde van de wereld gebeuren.. )

Maarja, altijd leuk om te lezen hoor!
Woonplaats: Tjuchem (1KM vanaf Delfzijl)
Berichten: 35
Lid sinds: 2 dec. 2010
16 september 2011, 18:21 uur | Bericht #288313
Kwam dit laatst tegen, wel lang filmpje, maar alles word goed uitgelegd over niburi.
Zit misschien wel stukje waarheid in.


| Gewijzigd: 16 september 2011, 18:24 uur, door sneeuwfreaky
Pgs3000
Lid
Woonplaats: Grijpskerke
Berichten: 1719
Lid sinds: 14 jun. 2007
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
16 september 2011, 18:41 uur | Bericht #288316
ik ben van mening dat dit een door mensen verzonnen verhaal is. evenals de bijbel (en alle andere heilige boeken)

let op, mijn MENING.
-- Live fast, Die young and leave a beautiful corpse! --
Arends
Lid
Woonplaats: Coevorden
Berichten: 404
Lid sinds: 18 aug. 2008
17 september 2011, 15:23 uur | Bericht #288509
Citaat van Svenn, vrijdag 16 september 2011, 19:21 uur Hale-Bopp, swift tuttle en die andere absoluut niet. Passen allemaal in het gezichtsbeeld van verrekijker. Je praat echt over Comet McNaught, giga tail achter de komeet. Hopen dat die ooit nog terugkeert.. of nja een komeet zoals die. Prachtig om te zien!
Ik had een stukkie terug mijn antwoord al gegeven.
Woonplaats: Rijen
Berichten: 496
Lid sinds: 12 dec. 2009
18 september 2011, 13:53 uur | Bericht #288697
Het schijnt door de maya`s en de hopi`s voorspeld te zijn alleen zij noemen elenin Blue star kachina maar volgens de hopi`s en de maya`s is er ook nog een Red star kachina en deze is nog verwoestender als blue star kachina.
Aern
Lid
Woonplaats: Axel, Oirschot of Eindhoven
Berichten: 339
Lid sinds: 30 jan. 2010
18 september 2011, 13:58 uur | Bericht #288698
Mensen dit gaat over een komeet die te zien is in 2013 wat heeft al die onzin daar mee te maken?
Terug naar boven
1 2 3
1 Gebruiker leest nu dit topic, onderverdeeld in 1 gast en 0 leden
Berichten
Er zijn in totaal 27.879 topics, welke bij elkaar 448.467 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.605 leden.
Het nieuwste lid is Gympie24.

Berichten
Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
1 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 38 mensen aan het browsen op het forum. 0 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 38, lezen 1 mensen het topic "NASA: verwoestende zonnestorm 2012".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden