Alsof jullie nog niet genoeg hebben gehad in vergelijking met het westen Ik sta al op 16 missers dit jaar dus het is ook eens niet verkeerd dat het vooral het westen is vind ik . Uiteraard is het het leukst dat heel het land krijgt. Maar ik vind dat het oosten tot hier toe niet kan klagen qua onweer het westen daarentegen... Alhoewel ik de kaartjes voor het oosten ook niet slecht vind . Weet je wat ik daarop zeg?: we zien wel En hopelijk horen ook
TaL
Hoezo die lullen maar wat. Het klopt wel gedeeltelijk dat EC het vooral voor het oosten op het verkeerde moment laat dus die lullen echt niet zomaar wat hoor!!!
TaL
juist,het word nu eens tijd dat het oosten en zuiden kunnen klagen op de MOOISTE ONWEERSDAG VAN HET JAAR.
TaL
Wij hebben idd meer onweer gehad mag niet klagen. Maar wat er nu VOORSPELD wordt is wat wij hier hebben gehad niks Maar kaarten zien er ook niet zo slecht uit voor het oosten | Gewijzigd: 24 juni 2011, 21:04 uur, door Nilzske
TaL
Kijk zo denk ik er ook over!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Pff 29-30 mei had 't westen ook de jackpot en oosten bijna niets hoor
Wij mogen het doen met matige onweersbuitjes xD
Maar dit gaat zo groot worden dat 't hele land de volle laag krijgt, de waarden zijn veel hoger dan met 29/30 mei..
TaL
Tja, hoewel wij wat meer hebben gehad blijf ik nog steeds hopen dat wij het zwaartepunt van misschien wel het grootste onweer van het jaar recht en dwars over ons heen krijgen. Hoe oneerlijk en egoïstisch het tegenover het westen ook klinkt. maar hoopt iedereen hier wel denk ik. Niet dat ik het leuk vind dat het westen niks hebben gehad. Maar ik geef toe, de afgelopen runs ligt het westen er wel beter bij als het oosten dus misschien winnen jullie jullie achterstand wel terug
Nederland is groter dan alleen het oosten hoor
Het knmi heeft het over heel het land, niet alleen het oosten.
Wij mogen het doen met matige onweersbuitjes xD
Maar dit gaat zo groot worden dat 't hele land de volle laag krijgt, de waarden zijn veel hoger dan met 29/30 mei..
Op 29-30mei was er geen onweer in Nederland hoor
Het knmi heeft het over heel het land, niet alleen het oosten.
I know, maar het westen ligt er goed bij volgens EC dus daarom zei ik vooral het oosten. Ik zeg niet dat het oosten geen schijn van kans heeft
Oh. heb hier niks gehad tot nu toe dit jaar.......
Maar als we nu gaan hopen dat gewoon het hele land en ook heel belgie gewoon de volle laag gaan krijgen,
Zijn we allemaal gelukkig!
Maar als we nu gaan hopen dat gewoon het hele land en ook heel belgie gewoon de volle laag gaan krijgen,
Zijn we allemaal gelukkig!
Heb het ook 29/30 mei 2009
Ja dat is alweer even geleden dacht ik zo.
We gaan met zijn allen hopen op voor iedereen een feest dinsdag.