Een beetje fatsoenlijke rij-instructeur gaat met (extreem) noodweer niet de weg op
---------------
Zometeen nieuwe run.
Wat zijn nou eigenlijk de (vaste) tijden dat een nieuwe run binnenkomt?
---------------
Zometeen nieuwe run.
Wat zijn nou eigenlijk de (vaste) tijden dat een nieuwe run binnenkomt?
komt wel goed
Haha herkenbaar. Heb dinsdag lekker vrij genomen.Collega's: 'Waarom?' 'Nou; ik ga lekker chasen'
'Ben jij gek of zo?'
Ik zit dan ook in m'n herkansingsweek (maandag t/m woensdag) dus het zou inderdaad wel fijn zijn als er nog wat geslapen kan worden
Maar kiezen tussen wel of geen onweer rond die tijd, dan toch maar wel
Ik hoor van allerlei weer sites dat er een buitje kan vallen.
Echter word er niet over windhozen en noodweer uitgegaan.
Dus hoe zit dat nu eigenlijk?
Ik moet wel zeggen wat ik hier lees word ik heel blij mee.
Ik zit echt weer is te wachten op echte buien met een super fel karakter.
Greets
T
Ik hoor van allerlei weer sites dat er een buitje kan vallen.
Echter word er niet over windhozen en noodweer uitgegaan.
Dus hoe zit dat nu eigenlijk?
ze willen natuurlijk niet een halve week vantevoren paniek gaan lopen zaaien met 't risico dat het helemaal niet gebeurt...
Wij ook. Nu het huis koelen. Nieuwe computer besteld met 4x processor. 35 watchers (zaken vrienden) op de hoogte gezet voor dinsdag. Alle lijnen gaan open. Van UK, België, Portugal, Spanje, Duitsland, ze gaan ons op de hoogte houden. Holly mozes... ik heb er zin in. We zitten in de golden triangle voor wat betreft tornado watches ( snelle opwarming van plassen gebied). Hier op de boerendorpen wisten we het al even, regio Gouda/Woerden gaan effe wat meemaken, zoals eerdere jaren. Ik zeg knallen met beleid. Het gaat nu echt gebeuren !!!!
Citaat van sam, vrijdag 24 juni 2011, 17:52 uur oh heerlijk dit! ik ben me nu al zo aan het verheugen!
ik vraag voor woensdag lekker vrij! dan kan ik dinsdag zo lang mogelijk genieten, want wie weet hoe lang het aan houd!