Zeg als ik niet gelijk heb
Ongetwijfeld alleen als het een spaanse pluim is,zal die nooit vanuit het Westen komen. | Gewijzigd: 24 juni 2011, 16:32 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Wie is "ze"? Bron?
Voor Limburg en omstreken zeker?
Zal hier int noorden niet gehaald worden denk ik
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
oeps 2 keer, deze kan weg | Gewijzigd: 24 juni 2011, 16:37 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
RTL 4 had het over een enkele onweersbui.
NOS had het ook over een paar onweersbuien.
(BTW ik weet niet hoe ze er nu over denken) Ik vind ze altijd wat voorzichtig doen
KNMI zegt: dinsdagavond grotere kans op onweersbuien.
KNMI is voor de eerste keer in 100 jaar enthousiaster dan de TV-weerberichten
KNMI had op 25 mei 2009 geen waarschuwing afgegeven volgens mij. Dat lesje hebben ze wel geleerd denk ik. Want nu doen ze het al om kleine onweders.
Sorry voor de offtopic, maar ik wilde het even zeggen | Gewijzigd: 24 juni 2011, 16:38 uur, door weerfreak
Ach, dan hebben ze meestal een wel wat uitgebreider verhaal er over.
Onweer valt pas op de dag des waarheid goed te voorspellen.
vandaar dat het allemaal gewoon als gewoon beschreven word. (Zoals gewoonlijk)
Onweer is onweer. Of het nu een Bui word of Buien of complete systemen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Zal hier int noorden niet gehaald worden denk ik
Zit ik ook niet op te wachten, buurman. Overdag werken, 's avonds vergaderen. Hoe bedenk je het. Op zo'n dag!!!
Die buien zouden dinsdag namiddag/avond wel eens heel spectaculair kunnen worden; hoge cape, redelijk windprofielen. Supercel?!
Bron: Twitter uiteraard
Leuk!! Reinier vd Berg ging chasen in Amerika tijdens het tornado seizoen. Duizenden mijlen gereden, nu kan hij, als het even meezit, gewoon couch-chasen, zoals we bijna allemaal doen.
Temperatuur
Onweerskansen
Neerslag
TaL
Ik heb het gevoel dat die kaartjes terughoudend zijn. Ik heb met een paar honderd cape en een LI van -2 die kaartjes nog roder zien kleuren. Is hier een logische verklaring voor of hebben jullie ook het gevoel dat die een beetje terughoudend zijn?