Oke daar denk ik wat anders over als je een F3 of F2 krijgt, blijven deze huizen evenmin heel hoor
Ik kan niet wachten!!
Waarschijnlijk ga ik chasen (voor de 1e keer)
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ik vertrouw meer op noodweercentrale.nl.
Daarbij; de situatie oogt zeer gunstig, maar het komt straks allemaal op timing aan! Anders komen we allemaal van een koude kermis thuis! Reken je dus nog niet rijk!
Of deze... misschien wel de meest extreme in Nederland: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zomerstorm_van_1674
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Ik kan niet wachten!!
Waarschijnlijk ga ik chasen (voor de 1e keer) Bij een F1 liggen volgens mij al je dakpannen er al af.
Ik vraag me af wat je moet doen, als er zo'n tornado op je huis afkomt. Schuilkelders hebben ze hier niet.
Heb het ook wel eens met Jan overgehad. Nederlandse huizen leken mij ook sterker dan die Amerikaanse luciferhoutjes
Maar die houten huizen worden zeker stevig, en volgens protocol gebouwd en Nederlandse (rijtjes) huizen zijn weliswaar van steen en beton, veel gevels zijn niet meer dan wat hout en of gipsplaten. Die vliegen er zo uit mocht het hard genoeg gaan en blijft alleen het betonnen skelet overeind. Beste plaats om te schuilen lijkt mij dan toch de kruipruimte onder het huis.
of als het al een tijdje in de kaarten staat is het bijna zeker
het is maar een vraagje, wil niet het hele topic op mijn dak krijgen
groeten marieke
Het ziet er voor liefhebbers nog steeds mooi uit, hoop dat er geen ongelukken gaan gebeuren. of ernstige schade!!
Maar een hoop huizen zijn gewoon boupwkketjes.
Kijk bijvoorbeeld maar naar extreme home make over.
Die huizen worden als een bouwpakket gebouwd en staan in no time in elkaar, en je gaat me dan niet vertellen dat dat stevig is
of als het al een tijdje in de kaarten staat is het bijna zeker
het is maar een vraagje, wil niet het hele topic op mijn dak krijgen
groeten marieke
Het ziet er voor liefhebbers nog steeds mooi uit, hoop dat er geen ongelukken gaan gebeuren. of ernstige schade!!
De kans dat het doorgaat is volgens mij groot. Het staat inderdaad al langer op de kaarten en het komt ook steeds dichterbij, dus ook meer betrouwbaar.
Maar je weet maar nooit, het is wel eens vaker tegengevallen.
Lijkt me vrij ernstig....
En waar baseren jullie dat op ??
Kan me voorstellen dat jullie je verheugen op "slecht weer".
Maar toch niet op zo iets ernstigs ????
Dus...is dit onzin of is het echt ????
Maar je weet maar nooit, het is wel eens vaker tegengevallen.
Het is toch wel bijna zeker dat nederland met noodweer te maken krijgt.
De vraag is denk ik alleen of dat voor het hele land gaat gebeuren?
Ik ga a.s dinsdag vossejacht doen met groep 8. Ik heb me vrijwillig opgegeven toen ik nog niet wist dat het zó warm zou worden!!
Als ik jou was zou ik me ernstig zorgen maken. Met kinderen op pad in hevig noodweer is geen goede combinatie. Hou de weerberichten in de gaten en blaas alles af of het laatste moment als je kunt.
Als ik die kaarten zie denk ik dat heel NL flink getroffen word. | Gewijzigd: 24 juni 2011, 12:38 uur, door Marc wiersema
Mag winkel wel overslaan hoor!!! af en toe een donder is nog wel leuk. maar dit
even een vraag het zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar komt het overdag of in de avond, of zowel overdag als in de avond/nacht
groeten marieke
mm denk dat ik het maar gewoon af moet wachten. en het forum goed in de gaten moet gaan houden.