Aaahhh, die dag herinner ik me ook nog goed, prachtige CBs doemden erop vanuit west. De dag van de duiven eier hagel
Herinner jij je 17 juli 2004 niet meer dan? Toen werd ongeveer heel het land getroffen met die lijn
Staat een indrukwekkende blog van die dag op het net, echt de moeite waard even te kijken...
Staan ook oa bijzonder mooie infrarood opnamen van de MCS op, kijkje nemen loont
foto en mapping blog 17 juli 2004 | Gewijzigd: 23 juni 2011, 13:40 uur, door Bac00
Die dag van 80000 ontladingen en een onvergeetbare shelfcloud?
Enof ik me die herinner!
Maar 20 augustus 2009 was hier ook heftig!
Actueel,hoosbui met wat hagel harde wind en onweer
Ohja en hoe krijg ik van die tekst in mijn posts?, wil t aantal onweersdagen even bijhouden zo | Gewijzigd: 23 juni 2011, 13:42 uur, door Poider
Enof ik me die herinner!
Ja, dat was die dag idd, onovertroffen
Mooie blog staat er nog wel van online fotoblog 17 juli 2004
Staan heel veel foto's van die indrukwekkende shelfcloud, de onderste is mn absolute favoriet:
Hm, lijkt wel wat minder warm dan voorgaande runs?!
@ Bac00 ... Die heb ik idd al eens gezien, prachtig! | Gewijzigd: 23 juni 2011, 13:49 uur, door Poider
Kreeg even een flashback, niet zo verwonderlijk als jij notabene zelf een link legt met die onvergetelijke 17e juli 2004
Maar sorry Jan, liet me even gaan... Wil best een herhaling van die dag
Maar sorry Jan, liet me even gaan... Wil best een herhaling van die dag
Wie niet ?
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Nu maar hopen dat het koufront overdags komt.
De 15z en 18z zien er nog wat spectaculairder uit
Inderdaad, hopelijk komt het koufront overdag.
Daar zullen we de komende dagen meer duidelijkheid over krijgen. | Gewijzigd: 23 juni 2011, 15:39 uur, door Diem